onsdag 25 november 2015

Edronaxen

Edronaxen

Det har inte orsakat några problem. Ska fortsätta först och säga att i början av edronaxen mådde jag fruktansvert dåligt. Ville slå ihjäl folk i min omgiving. Va så irriterad hela tiden på allt och alla. Råkade någon peta på mig skrek jag i högan sky av aggresivitet.


Edronaxen

Men de la sig och jag blev iskall och kände inga känslor. Har AS och drag av AD(H)D. Men man blev avtrubbad och lite bortdomnad. Så jag tog båda i kombination, och det funkade bättre. Tog bara den till slut!


När ni hamnar i en situation som ni vet att ni behöver jobba med. Nu vill jag höra era erfarenheter av Cymbaltan. Biverkningar, samt hur länge de satt i. Jeg har gennem år lidt af panikangst, men mange lange gode perioder, hvor angsten har holdt sig helt væk og jeg har kunnet leve et helt normalt liv. Ngn som vet hur Sobril fungerar i samband med Concerta ska till tand tortyraren i morgon dom där som njuter av att plåga folk fastspända o stolar. Edronaxen får jag sådant lågt blodtryck av.


Jag brukar inte få så mycket biverkningar, och får jag de brukar de gå över eftet ett tags användande. Jag har inga direkta biverkningar av edronaxen. Varför är jag fortfarande så deppig? Att klippa håret under armarna i stället för att raka tycker jag funkar bra.


Då blir det lite hår kvar som fångar upp svett så att. Jag ska ta bort en medicin och prova en ny nu. Jag hoppas på klarare tankegångar och energi, men vem vet?


Edronaxen

Om det är så att mina tankeproblem till viss del beror på ADHD finns ju nya vägar att utforska. Nu blir jag också jävligt nyfiken på dina äventyr med Voxra och alkohol. Xzirie har redan sjukt låg alkoholtolerans och är ökänd för att förfesta på folköl.


Den senaste i raden av doktorer, Dr E, ringde faktiskt till slut. Dessutom hade svaret kommit på senaste blodprovet, något sorts special som fick skickas till Stockholm. Behöver du verkligen Voxran för att bli piggare dock?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg