torsdag 14 maj 2020

Vad kostar en annons på blocket

Du kommer att få påminnelse via mail när du inte har varit aktiv på en vecka med en uppmaning att logga in för att din annons inte ska tas bort. Vad kostar det att lägga in en annons om uthyrning av husvagn? Har fått pris på 415kr kan väl inte stämma? Hur tar jag bort en annons ? Detta i samband med de visningar som kunde undvikas genom tydliga beskrivningar och fler bilder gör att det är viktigt att fokusera på din annons.


Här är en lista på vad du bör tänka på när du skapar din annons.

Allt som kan förtydliga din bostads egenskaper är önskvärt. Notera att en ändring i din annons inte ger annonsen en längre annonseringsperio vill du att annonsen ska få nya annonserings dagar kan du istället förnya annonsen. Läs här för mer information om hur du förnyar din annons. Tänk på att det kan ta ungefär minuter innan ändringen syns på sajten då alla ändringar granskas. Innan internet i början på 90-talet kostade det kr för en annons i lokalblaskan som nådde ut till några tusen pers.


Tycker att en femtiolapp på rikstäckande blocket är riktigt billigt, men det är väl typiskt den här nya gratisgenerationen att förfasas även över en sådan struntsumma. Annonser som betalats sent på kvällen läggs ut på morgonen. I granskningen förekommer det att små ändringar görs för att förbättra annonsens kvalitet.


Skall man sälja något så är det ju blocket som gäller!

Blocket tar hutlöst betalt! Finns ju även Tradera, men där är det. Hur svara på lägenhetsannons på blocket ? Hur sänker man priset på en av sina varor som ligger. Men är Nissan Leaf av den andra generationen en bra bil att köpa begagnad? Begagnattest: Kia Niro Plug-in Hybrid Japanska och koreanska bilar brukar hålla hög kvalitet, men faktum är att det är ganska många Niro-ägare som klagar på driftsäkerheten.


Om du har en verksamhet, hobby eller annonserar så pass mycket att du blir skatteskyldig enligt Skatteverket så ska du annonsera som “företag” i annons inläggningen. Sedan kan man göra olika tillval som kostar extra. Vad ska jag tänka på när jag skapar min annons ? Vilken hyra ska jag ta? Hur kan jag redigera min annons ? Vad är en övernattningslägenhet? Kan jag återaktivera min annons ? Vad innebär det att hyresgästen kan lägga ett bud?


Vad tycker du om deras priser. Jag har alltid ratat blocket tidigare då jag tyckte det kändes oseriöst men i efterhand så insåg jag att det är en jäkligt billig annonsplats. Om betalningen inte går igenom kan det t.

Swish-app är kopplad till eller att det finns störningar i anslutningen till din bank. De börjar bli dyrt att sälja grejer. Annars så är det väl ok att betala 1kr för bil annons , eller?


Det är både enkelt och kostnadseffektivt att sköta din rekrytering hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg