måndag 14 december 2015

Mitt konto viaplay

Se svensk TV inom min. Hyr filmer på nätet och se live sport som Champions och Premier League. Bra på resan, på landet eller om du kanske inte vill slösa på surfpotten.


Viaplay har alla TV serier och kanaler online. Nu kan du logga in med koden du har på din skärm. Fortsätt till inloggning. Följ Champions League, Premier League, NHL, NFL och mycket mer sport direkt från nätet. Där du befinner dig just nu kan du inte registrera ett nytt konto eller köpa och byta paket.


Kontakta kundservice om du har några frågor. Du har idag möjligheten att streama TV, sport och film på ett stort antal olika enheter. Våra avtalspartners kräver dock en begränsning av antalet enheter som kan kopplas till ett konto så att inte ett konto kan användas av ett oändligt antal olika personer.


Mitt konto viaplay

Hej, försökte radera mitt konto men man kan tydligen inte det. Så då önskar jag att ni gör det istället! Anmälde mig men efter att ha sett vilka filmer som var att välja på kändes det inte lika intressant längre. För att aktivera ditt konto fyller du i din identifikationskod och ditt postnummer.


Identifikationskoden hittar du på Mitt Telia under koder, klicka sedan på ditt tv-abonnemang. Titta live eller upp till timmar senare. Just nu har vi ett unikt julklappserbjudande för dig som är eller blir mobil- eller bredbandskund hos oss.


Du hittar det endast här på Mitt Telia. Ditt abonnemang rullar vidare och betalningen dras varje månad. Avsluta paketet när du vill på viaplay. Dit går du också om du vill uppgradera eller ändra något.


Har du köpt ditt paket på iTunes? Då dras betalningen från ditt iTunes- konto och förnyas automatiskt varje månad. Nedan har vi sammanställt en kort guide för att du ska komma igång så snabbt och smidigt som möjligt.


Mitt konto viaplay

Börja med att klicka på knappen ”Aktivera mitt konto ” nedan för att komma till aktiveringssidan och följ sedan instruktionerna härifrån. Du skapar ett Norton- konto när du köper eller konfigurerar ditt Norton-skydd. Hantera ditt Norton-skydd på Mitt Norton. Du kan ladda ner din prenumeration, hantera enheter, visa orderinformation och mycket mer med ditt konto på Mitt Norton. Ditt kundnummer hittar du på din senaste faktura eller genom att logga in på Mina sidor.


Det gör att du kan se på dina favoritprogram när du vill och var du än befinner dig. Då måste du aktivt gå in på Mitt Telenor och välja vilken av streamingtjänsterna du vill ska ingå – utan extra kostnad såklart. Känslan av hastverk har varit genomgående.


LÄS MER: Recension: Den inre cirkeln. Sa äntligen upp mitt konto idag varit dum och inte gjort de tidigare men känns riktigt skönt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg