torsdag 29 november 2018

Jag längtar efter dig

Och var jag än tar plats så finns du här hos mig. Jag hör din varma röst som inspelad musik. Jag lyssnar om igen för den är helt unik. I mörker och i ljus ditt ansikte jag ser.


Ur minnet tar jag fram de bilder där du ler.

Men ibland allt du för mig Finns något svårt att bära-Min längtan efter dig När jag. Jag längtar redan efter dig , och jag lovar redan nu att jag kommer att älska dig. Och du får mig att börja gråta nu för att du är förmodligen det största som kommer att hända i mitt liv. Men du får vara kvar i magen ett tag till så ska jag se till att göra pappa och mig så redo som möjligt för att ta emot dig. Jag längtar efter dig tiden går på klockan jag blir mer spänd på borden efter middagen kallnar klockan slår starkare som att hjärtat varnar jag blev panikslagen för länge var längta hon såg inte att jag var äkta!


Tyska är ett germanskt språk talat av omkring 1miljoner människor, vilket gör det till Europas näst största språk ( efter ryska) och det germanska språk me näst efter engelskan, flest talare i världen. På den långa och tomma balkongen väntar jag på dig. Mina tårar talar om för mig att de saknar dig.

Förtvivlad och med stor sorg längtar jag efter dig. Fastän jag inte behöver fälla tårar för någon som inte vill ha mig. Med brustet hjärta såg jag dig. Det gjorde ont i mitt hjärta att se dig med någon som inte är jag.


Du är speciell, det finns ingen som liknar dig , ditt härliga skratt och vackra leende, dina underbara ögon och dina mjuka kramar, jag vet inte hur jag har kunnat levt utan dig , när jag tänker på det nu verkar det helt omöjligt. Swedish Jag längtar inte tillbaka till ett EU med sex medlemsstater och jag tror inte att det finns en guldålder att längta efter. Kvar står bara jag , redo att älska dig. Mitt hjärta längtar efter dig.


Jag minns inte, men alla barnbarnen samlades runt honom och busade. Han skojade med dem och gav dem godis. Och Raghad är övertygad om att hennes far fortfarande är kvar i Irak.


Ingen ska tro att Saddam någonsin skulle lämna sitt älskade hemland. Han är en trogen beduin som älskar sitt lan säger hon. Paulus längtade efter att få vara tillsammans med sina kristna bröder och systrar i Rom, och han sade till de” Jag längtar efter att se er, för att jag må förläna er någon andlig gåva, på det att ni må göras fasta — eller fastmer att det må ske ett ömsesidigt utbyte av uppmuntran bland er, för var och en genom den. Jag kanske utmanar dig när jag väljer två andra utgångspunkter i mitt svar till dig , andra än de du kanske förväntat dig , men jag tror genuint att de som jag valt är mer till hjälp för dig.


Sanningen är ju också att ibland hittar vi inte någon, trots att vi gör allt som man ska göra.

Jag älskar dig med mina händers frihetslängtan älskar dig från kaktussnåret kring mitt kaos älskar dig med avståndets djärva mod med närhetens fega ångest. Jag längtar ständigt efter dig så som natt och dag längtar efter varann Jag åtrår dig så som livet åtrår evigheten! Jag är år, singel sedan år tillbaka och undrar om du har några tips på hur jag ska träffa någon.


Jag bor på en liten ort och det är svårt, alla här har familj. Längtar efter sex och närhet också. Hur ska jag få det att hända? För vi längtar efter dig ! Kom innan sommarn är slut lilla pappa! Allt jag vill ha är ett halsband av korall, ingenting annat det kostar för mycket.


På våran tomt är det nu så mycket bär och fullt med ungar har fåglarna där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg