fredag 27 december 2019

Till min pappa bok

Alltid ett aktuellt urval av böcker - Köp dina böcker hos Akademibokhandeln! Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Skickas inom 1-vardagar.


Köp Till min pappa - en fyll-i- bok av Jenny Ekman, Hanna Bühlmann på Bokus. Med fyll-i- boken Till min pappa kan du göra det på ett vackert sätt!

Med lite hjälp på traven ger boken möjlighet att ge pappa extra uppskattning. Här finns utrymme för allt från komplimanger till minnen, vad du lärt dig av pappa och till och med vad han kan ha lärt sig av dig. Noga formulerade fyll-i-avsnitt hjälper dig att hitta just er egen unika berättelse, och att både minnas och ge komplimanger som kommer att uppskattas i en livstid.


Till Min Pappa är en fyll-i- bok som handlar om pappa. I boken får du hjälp med att sätta ord på dina känslor. Du skriver bland annat ner minnen och händelser ni delat, ger pappa komplimanger och dina allra bästa råd. Visa din pappa hur mycket han betyder för dig genom att fylla i boken !

Jag vill köpa en bra pappa - bok till min man. Tycker det är så orättvist i de böcker som jag har att det står typ två sidor för den blivande pappan. Helst skulle jag vilja ha en bok med samma anda som På smällen- från A till bebis som ju är helt underbart skriven med mycket humor och inga omskrivningar av sanningen! Boken som definierar nytta med nöje!


Fantastiskt många bra tips, och väldigt mycket humor. Har varit en stående present från min sida till nyblivna pappor i umgängeskretsen under de senaste åren, och responsen har varit minst sagt bra. Gå tillbaka till Fyll-i- bok , Till min pappa. Använd fantasin för att berätta för pappa hur mycket han betyder för dig! Ibland kan det vara svårt att sätta ord på vad en person betyder för en.


Man vet precis vad man tänker och känner men framförandet är inte alltid det lättaste. Du älskar din pappa , men hur ska du säga det till honom? Med denna fyll-i- bok får du lösningen.


Djupa, roliga och känslomässiga frågor hjälper dig att formulera det som är svårt att klä i ord. Som ett färdigt album är denna bok en vacker kärleksförklaring. Böckerna finns till försäljning och Sveriges Veteranförbund Fredsbaskrarna kommer att bekosta och dela ut dem gratis till alla barnfamiljer där någon av föräldrarna gör utlandstjänst.


Beställ När jag lånar ut min pappa eller mamma direkt från kansliet eller i Profilshopen.

Alla julklappar kan klickas hem direkt online! Tyngdpunkten ligger då på hur barnet upplever situationen och hur de kan få hjälp att bearbeta tankar och intryck. Min bok passar för barn mellan cirka 4–år.


Säga till din pappa att du gillar honom kan ibland vara bästa julklapp en pappa kan få. Ibland tar vi varandra för givet och glömmer ”påminna” vad vi egentligen tycker. Fira jul ska vara kul, inte jobbigt.


Det kan du bland annat motverka genom att vara ute i god tid när det gäller att skaffa en julklapp till pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg