torsdag 2 februari 2017

Medryttare vallentuna

Nov: Vuxen medryttare sökes. Jag söker en vuxen medryttare till Sham till gånger i veckan. Allround: 500: 1: 150: Oct: sto på drottningholm söker. Vi samlar alla annonser från hundratals marknadsplatser så att du enkelt kan søka igenom allt på vår sida!


Söker medryttare till min pigga 21-åring.

Du ska vara minst år och ha god ridvana. Körkort ett måste då stallet ligger avsides. För de som letar medryttare eller medryttarhäst i Norra Stockholm.


Medryttare norra Stockholm has 0members. Sections of this page. Hon är alert, pigg och lyhörd. Söker en medryttare dagar i veckan till mitt d ponny sto (146cm) p.

Jag letar efter någon som tycker om att rida ut men kanske även ibland vill rida på ridbanan. Min häst är snäll att rida ut på och tycker att om att komma ut och trav och galoppera lite, han gillar att man pysslar med honom och tar sig tid och klia lite. Vi har även lösningen för dig som kanske inte har tid med en egen ponny, då du kan bli medryttare i vår ponnyklubb under vinter-halvåret. Vallentuna , Stockholm. Han är korsning nordsvensk.


Den billigaste annonsen finns tillgänglig för Kr. Kolla alla annonser från hundratals. Här finns gott om terräng och träningsmöjligheter.


Till tråden: Fast det beror ju på i vilket syfte man lånar ut hästen också, vill man ha hjälp med tillridning och utbildning så är det snarare ägaren som ska betala alt. För den som har erfarenhet och kännedom om hur känsliga hästar fungerar och ridkunskap är det ingen match att hantera henne. Den ena är en 12årig halvblodsvalack, ca 1hög. Den andra är en 8årig fullblodsvalack, ca 1hög. Härlig stämning mycket.


Som medryttare till Salza gör hon ett fantastiskt arbete och har nu även börjat tävla henne med goda resultat. Nu är jag i och för sig väldigt partisk, men det är en ära att få utvecklas och lära sig tillsammans med denna häst!

Finns inga kommunala färdmedel så bil är ett måste. Söker främst ngn som gillar att rida ut o kanske lite markarbete då o då. Kategorier Kategorier. Hur gullig får man vara? Bimlis söker efter en liten medryttare med hästvana föräldrar.


Finns tillgång till ridbana och fina uteridvägar. Jag heter Hilde och är år, fyller i februari nästa år och jag söker medryttarponny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg