onsdag 31 oktober 2018

Hitta min iphone stänga av

Hitta min iphone stänga av

Begagnade och renoverade mobiler i nyskick. Snabb leverans 1-dygn. Välkommen till obegränsat med chattar. Klicka på Alla enheter högst upp på skärmen.


Välj enheten du vill ta bort från iCloud. Välj Nästa tills enheten är raderad. När den tidigare ägaren har tagit bort enheten från sitt konto stänger du av och slår på enheten igen för att ställa in. Om denna inte är inaktivera kan vi inte ta emot produkten. Eftersom det är du som kund som har aktiverat den, är det också du som ska stänga av den.


Detta kommer att underlätta och spara tid för alla parter. Köpte cykel idag, cyklade hela vägen hem och trillade när jag klev av cykeln. Hur gör man det när jag inte kan komma in i den. Skärmen är verkligen krossa ingen respons och touch-id funkar inte heller. Här kommer du åt funktionen med hjälp av en dator.


Gå in under Inställningar och välj iCloud. Har du inte tillgång till din mobil kan du även stänga av. Hitta min på en annan enhet och väljer enheten och klickar sedan på Radera.


När enheten har raderats klickar du på Ta bort från kontot. Om det inte går att utföra något av stegen ovan bör du ändra lösenordet för ditt Apple-ID. Alla telefoner testas noggrant och renoveras vid behov med ny teknik.


Funktionerna är sedan identiska. AVAKTIVERA “ HITTA MIN iPHONE ” I iCLOUD. Du kan också ta bort din iOS-enhet genom att först radera den – följ bara anvisningarna nedan om du har tar bort en iOS-enhet som du inte längre har kvar.


Och hur gör man det när jag inte kommer åt det på telefonen då den startat om hela tiden. Om du inte avaktiverar denna funkt. Hinner knappt att stänga av telefonen. Den låter dig även låsa din enhet och få den att skicka ut ett högt ljud som inte går att stänga av samt, om du önskar, helt radera enhetens innehåll. Om inte funktionen är avstängd har vi inte möjlighet att hjälpa dig med service och kan heller inte godkänna eventuella reklamationer eller returer.


Hitta min iphone stänga av

Tillgång till Apple-ID. Avstängning via iCloud. Nu tänkte jag återställa fabriksinställningar. Vilket borde vara en rimlig åtgärd. Frågan är bara hur man gör det när telefonens display inte är åtkomlig.


Telefonen går inte ens att stänga av. När du har denna app aktivera kommer alla användare måste ange ditt Apple-id och lösenord för att antingen stänga av enheten eller komma åt den eller ens slå på den. Däremot finns det ett par andra saker du kan och bör göra för att minimera skadan av den förlorade telefonen eller plattan. Försöker med omstart till fabriksinställningar påmen får då meddelande att jag måste stänga av “ hitta min telefon” i Icloud.


Men jag kommer ju inte in i telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg