torsdag 4 oktober 2018

Sluta följa på instagram

Rate climate actions and stay updated on the climate crisis. Give climate love #128154; , suggest climate ideas #128161; and give climate warnings ⚠️. När du har slutat följa någon står det Följ istället för Följer i personens profil. Personer som du slutar följa meddelas inte om detta. Men nu behöver man inte göra så, för med den nya uppdatering follows you eller följer dig går du bara in på personens profil.


Om ditt konto är inställt på att vara privat kan du ta bort personer från din lista med följare.

Då kommer det stå om personen följer dig ovanför där det står vilka personer som också följer den personen. Står det inget, då har personen förmodligen slutat följa dig. Många irriterar sig på att dessa förslag dyker upp i tid och otid och har frågat oss hur man gör för att slippa dem. Det är inte alls svårt! Du kan sluta följa någon genom att navigera till personens profil och trycka på Följer.


Fint och på det hela taget bra förändringar tycker vi. Här kan du se hur du gör för att använda funktionerna när de kommer. Samtidigt mår jag dåligt av det.


Jag jämför mig med mina vänner och känner jämt att jag inte duger eftersom alla andra verkar ha ett mycket mer innehållsrikt liv och mycket mer pengar än mig.

Nu finns möjligheten att själv ta bort följare du inte vill ha! Tidigare var det enda sättet för dig som inte riktigt var nöjd med dina följare att helt enkelt blockera dem. Något som inte alltid är så kul. Jag har känt Rosanna så pass länge nu att jag känner att jag kan öppet prata om vad jag söker hos andra vänner utan att hon missförstår mig.


Biografin, som får vara max 1tecken lång, kommer att visas under din profilbild när andra användare klickar sig in för att få veta mer om dig. På raden “webbplats” skriver du url:en till din sajt. Den sista bilden Cyrus gillade på Hemsworths konto är en bild på dem två från i juni, två månader innan de gick ut med sin separation. För din del är det så klart enklast om personen är kräsen med hur många hen följer , på så vis kan du lättare få en bild av hur personen är.


Du kan exempelvis enkelt följa alla tillbaka som du inte redan följer och göra ditt nätverk större. Fokus blir det dock på verktyget att sluta följade som inte följer dig. Klicka ‘Flush’, godkänn profilåtkomst på Twitter och vänta några sekunder. Därefter har du en lista som visar vilka som inte följer tillbaka. Instagram är i grunden det sociala nätverket för bilder.


Att följa någon på instagram är kanske inte en säkert tecken på att han är intresserad av andra. Men å andra sidan har du sett flera andra tecken, som du själv tycks peka åt det hållet. Att gå omkring och läsa tecken blir som att ha en hemlighet som du inte kan berätta, och kräver väldigt mycket energi möjligen helt i onödan.


Största delen av min tonårstid har gått åt till att vara beroende av sociala medier, säger hon i ett uppmärksammat -klipp. Kommer sluta läsa bloggen också, då jag inte alls är intresserad av bebisar. Gillade det bättre förr!

Här följer en rad relativt grundläggande tips för att få fler att se dina postade bilder: 1. Ni hittar sidan HÄR och här nedan ser ni några av bloggarnas statistik där ni kan se att flera av bloggarna tappar följare. Markera texten, klipp ut, gå till linewizard. Så här gör du radbryt i profiltexten: Öppna anteckningar-appen på mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg