fredag 8 december 2017

Första april skämt tips

Då har vi några elaka tips. Aprilskämt hör ju till på första april. Vissa älskar det, andra inte. Men visst är det lite småkul att luras?


Har du svårt att komma på ett bra skämt har vi tips.

Här är några av de mest briljanta aprilskämten någonsin. Gillar du att skoja med intet ont anande? Då är det här skämtet perfekt för dig. Gör ett bakverk, chokladpraliner blir roligast. Fyll dem med tandkräm, tonfisk eller majonäs eller något annat som inte riktigt passar.


Sen är det bara att bjuda någon och invänta reaktionen. Det här är ett riktigt festligt skämt. Inför första april tipsar Vivi Wallin om hur du får nära och kära att falla för aprilskämten.

Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Det går aldrig riktigt att lita på vädret i Norden innan den första maj. Några dagar senare ( första april ) får jag ett sms av Linnea där det står att det har dragits typ 30. Yes, jag fick en mindre panikattack och gick på skämtet med råge.


Mamma lurade pappa) När jag var liten brukade min pappa jobba på kvällarna. Polisen lurade tidning till sitt eget skämt. Inte ett eget skämt , men det bästa jag någonsin hört om. Läste på twitter att tidningen i Piteå påstod att det fanns en skatt gömd i Måttsundsbacken.


Finns i butik från april. Varje år är det någon godtrogen stackare som blir terroriserad april. Se till att du inte blir en av dem det här året. Tack vare de här genialiska tipsen kan du spela dina vänner, arbetskollegor och din familj ett spratt de sent kommer glömma.


Kom ihåg att de dock kan vara lite griniga ett tag efter. Det roligaste skämtet jag varit med om (som jag dock inte gick på) var när jag gick i första klass och vår lärare kom inrusande och sa att glassbilen gått sönder bakom skolan och att alla barn på skolan fick äta upp glassen så den inte skulle smälta! Här har ni tips på resvänliga practical jokes för att se till att första april blir minst lika fyllt av upptåg varhelst ni råkar befinna er i världen.


Hata dem, älska dem – bus, pranks och skämt blir vi inte av med i första taget.

Oavsett om du hatar eller älskar första april kommer vi traditionsenligt att samla alla spelbranschens upptåg i denna artikel, som såklart kommer att uppdateras löpande. Var heller inte rädd att tipsa i kommentarsfältet. Dagen-efter-uppdatering - dags att rösta fram det bästa! Tips till första april skämt. Se upp – här är några av årets första april - skämt Bland årets skämt finns PVästmanlands nyhet om en skola i Västerås som lär eleverna att prata baklänges, att Värmlands Folkblad skriver att hockeyklubben Färjestad har fått Muminvärlden som huvudsponsor och att bolaget Skistar ska bygga en kilometer lång gondollift mellan Sälen och norska Trysil.


Första april lurar runt hörnet och en explosion av oväntade leenden lika så! Eftersom vi älskar Small moments of joy a. Vakna upp med en häst Sover du med en lättskrämd person? Fick en förfrågan av en härlig läsare som gärna vill lura sin pojkvän nu den 1a April.


Jag älskar ju april - skämt men det är svårt att lura mig för jag är på helspänn hela dagen. Men jag lurar ändå andra, trots att mitt pokerface inte är det bästa. Vet att det varit massor av första april på FB, så ingen mening att kommentera om det heller! Så är det någon vet något roligt april skämt att göra?


Roligaste ni gjort mot lärare under första april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg