tisdag 5 december 2017

Till min mamma du är viktig för mig

Mama är läsarnas mammagrupp de luxe, självklara mötesplatsen för alla fantastiska mammor. Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda!


Bokens design är enkel och ren för att lätt kunna anpassas efter dina önskemål. Dold spiral gör boken lätt att skriva i och vacker att se på och spara.

De sidor du inte vill ha med river du enkelt ut. Du bestämmer själv vilka sidor du ska ha med i din mammabok! Till min mamma fyll-i-bok är en ovärderlig present som värmer i hjärtat. Kom in och se andra utgåvor eller andra böcker av samma författare. Skickas inom 1-vardagar.


Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan. Att bestämma sig för att skaffa barn är ett viktigt beslut. Det är som att bestämma sig, för all framti för att ha hjärtat utanpå kroppen.

Elizabeth Stone, författare. En moder är det hem vi kommer från, hon är naturen, jorden och havet. Erich Fromm, psykolog. Det var min mamma som skapade mig. Men också glad och lycklig för att hon är så viktig för mig.


Att hon alltid finns med mig och att jag kämpar för henne. Har du skrivit om din mamma ? Ja, jag skriver nog ganska mycket ur en ensamhet. Eller folk brukar säga till mig : du är så ensam!


Men jag känner mig egentligen inte så ensam. PATRICIA- Mamma till tre små! Att jobba dag är inget för mig. Första dagen på Gotland! Tack för alla gånger du orkat med mig trots gnäll, skrik och dålig attityd ( min tonårsperiod kan inte ha varit lätt för dig).


Tack för att du hjälper mig att upprätthålla mina drömmar även när jag tvivlar. Denna mugg är inte vilken mugg som helst - det är en kärleksfull gåva för din pappa som utstrålar hjärtvärmande kärlek. Skräddarsy muggen med ditt egna personliga meddelande för att bevisa din kärlek till pappa.


Att du hade en underbar pappa har gjort dej till den fina person du är.

Jag vet vad han betydde för dig och allt gott du gjorde för honom när han vart äldre. Att ha fått en sån dotter genom en annons måste vara en stor gåva. Själv hade jag ju inte samma tur men har förlikat mig med mitt öde och mår bra nu. Kram till dej min vän. Damla ÜzüJag tror inte ens det finns tillräckligt med ord för att beskriva vad du betyder för mig.


Världens bästa mamma är du. Tack för allt du gjort för mig och mina syskon vi alla älskar dig så otroligt jävla mycket min. Men själva julfirandet är viktigt för mig.


Jag vill ha det mysigt och ostressigt. Det är inte viktigt att vi slaviskt upprepar alla traditioner, men det är viktigt att för mig att jag får vara med och styra hur vi firar jul eftersom julen är viktig för mig som ljus i vintermörkret och ett tillfälle att ha det bra tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg