tisdag 11 juni 2019

Jofotex trikå

Jofotex trikå

Superpris på Trikåtyger. Fri frakt över 2kr. Muffins och äpplen semidigital trikå. Retrofrukter semidigital trik. Tyger som passar bra till yngre människor.


Hos Jonic Textil hittar du ett stort utbud av tyger, sybehör och textil. Här hittar ni vårt stora utbud av trikå ! Detta är drömmen för dig som syr barnkläder, vilket i dag har blivit omåttligt populärt. Men trikåtygets stretchiga egenskaper funkar även bra för sömnad av underkläder, linnen, toppar, tights och sommarklänningar för alla åldrar. Det här är Pirjo som jobbar hos oss på Jofotex.


Pirjo är alltid glad och tycker om att hjälpa kunder med förslag och råd. Här är Pirjo i tidsenliga klänningar. Reviews Jag har beställt tyg några gånger nu från webshopen.


Jofotex trikå

Ska bla bli figusydd skjorta till mig själv, tänkte jag! Det blir supersnyggt till svarta byxor! Och plommonlila är min favvo, så jag kan redan se framför mig hur mycket jag kommer använda den!


Rosa trikå med fjärilar, bara för att den var så söt! Rosa-brun-grå mönstrad trikå som mellan-Loppan själv valde för att ha tunika i! Nu har vi fått upp en massa nya, roliga produkter! Bland annat dessa dofttyger där tyget luktar det som trycket visar.


Jofotex trikå

Bland dessa hittar vi tyger som passar utmärkt till Bil- och båtklädsel, ny fin fuskpäls,. Trevlig helg till er alla! Vi har även fått in flera nya. Inte nog med att vi har rabatt på hela köpet, vi har även lagt upp en massa nya produkter. Precis som det står på Jofotex hemsida så är det Litet på utsidan - mycket större inuti, och jag skulle beskriva det gigantiskt inuti.


Rena himmelriket för en tygfreak som jag med ett enormt utbud på trikå (även på annat) som är så svårt att hitta i övriga affärer. Bomullsjersey med vackra tryck av blommor så som pioner, prästkragar, rosor, tulpaner, rödklöver, blåklintar och vallmo. Idag har vi fått upp en massa nya roliga tyger på vår webbshop. Hos oss hittar du alltid ett brett sortiment av tyger.


Välj bland trikå , fleece, linnetyger, spetsar mm. Handla enkelt tyg på nätet hos Jonic Textil. Först och främst kan det vara bra att känna till att trikå är ett samlingsnamn för maskinstickade tyger – till skillnad från vävda tyger som tex lakansväv. Exempel på olika trikåtyger är singeljersey, ribb, interlock, velour mm.


Just stickningen skapar den töjbarhet som kännetecknar trikå. Billiga barntyg online. Fler än olika barntyg med snabb leverans, fri frakt över 2kr och superpriser. Köp barntyg hos oss idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg