tisdag 11 juni 2019

Kär i en 10 år yngre man

Väldigt kär i en annan trots att jag är gift och har ett bra äktenskap. Jag tror att man kan bli det trots att man är i ett förhållande man är nöjd med. För det är ju knte alltid så kul. Någon skrev att man borde veta hur man ska komma över någon när man är 40.


Sant men samtidigt är det en ny situation.

Kär i en elva år yngre kille - FamiljeLiv. Kär i yngre man Här blivit helt tokkär i en mycket yngre man. Under varje träning har vi flera gånger så intensiv ögonkontakt så att jag knappt kan andas. Sedan jag var år ungefär har jag träffat yngre män. Min förra sambo var tio år yngre men de senaste åren har åldersskillnaden blivit större.


Nyligen hade jag en kortare relation med en man som var år. Vi hade fantastisk sex och jag är så glad över att få känna så starka känslor av lust.

Jag skäms över att jag blev kär i en så ung kvinna” ”Jag blev så småningom också tvungen att erkänna för mig själv att jag var hopplöst förälskad i henne”, skriver mannen som på gymmet lärde känna en kvinna som var hälften så gammal som han. På senare tid har vi sett hur en rad kända, framgångsrika kvinnor valt yngre män. Supermodellen Kate Moss sägs dejta en tretton år yngre man , och hon är långt ifrån den enda Hollywoodkändisen som väljer en yngre partner. Här i Sverige har vi våra egna uppmärksammade kändisförhållanden där kvinnan är den äldre i relationen.


Maria var år när hon träffade en sju år yngre kille – och hon tyckte att åldersskillnaden var “fruktansvärt pinsam”. Jag tänkte: “Vad ska mina kompisar säga”. Men vi blev kära , fick Oliver och var tillsammans i fyra år , säger Maria, i dag 34. Jag är år och han är omkring 40.


Jag har känt honom i många år som vän till min pappa, och sedermera till hela familjen och har alltid tyckt mycket om honom. För över ett år sedan insåg jag, att han var den ende jag tänkte på. Annika, 3 väljer bara yngre män : Snygga, jämlika - och de uppskattar kvinnor Min last är unga män , jag kan inte ens tänka mig en jämnårig man , jag har försökt men det klickar aldrig.


Jag har varit skild i elva år och har ensam tagit hand om mina två barn - med mycket hjälp av mina föräldrar. Jag går inte ut särskilt ofta. De brydde sig inte om att han är åtta år äldre än min mamma och elva år äldre än min pappa – bara jag mår bra och trivs.


Cecilia, 2 har varit gift med sin man Torbjörn i fem månader.

Slutsatsen man kan dra av det är att män återanvänds, många män blir pappa till flera kvinnors barn och en hel hop karlar får inga barn alls. I dag, när vi blir allt äldre och håller oss allt friskare suddas åldersgränserna ut, men det är klart, förr eller senare kommer åren ifatt oss. Han är år äldre än henne.


Kär och lycklig är ett sinnesstillstånd som många eftersträvar. Men kärleken behöver inte alltid vara en dans på rosor. Att hitta rätt person är klurigt och klurigare kanske det blir om den du har förälskat dig i är betydligt yngre.


Hedvig är år och hon har alltid fallit för yngre män. Kär i äldre (?) man Är själv år och har blivit vansinnigt kär i en gift man - år äldre - som flirtar hej vilt med mig på en kurs vi går tillsammans. Vet dock inte om han är seriös? Skrivet av: Dancing queen: Jag lever med en betydligt yngre man sen år så fenomenet i sig är det som lockar.


Men nu har jag mött ( vi har daglig kontakt) en MYCKET yngre man och vad som i början var en varm vänskap har nu för min del börjat likna något mer! Män som är år yngre eller mer är jag inte så attraherad av men skulle inte tveka för åldersskillnadens skull om jag blev kär i en yngre man heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg