tisdag 25 juni 2019

Klä sig snyggt kvinna

Jag blev fan förbanna hur kan en ung vacker kvinna sabba sin aura så pass mycket? Jag kände en överhängande lust att ta kål på henne, sticka ut hennes ögon med kniv, men jag avstod då det var fullt med folk i vagnen. Varför kan inte kvinnor fatta att det inte är snyggt att klä sig i fula kläder ? Kopiera stilen från någon av världens mest ikoniska outfits och kvinnor. Stylisten: Så klär man sig bäst efter Klär man sig efter sin ålder i dag?


Eller handlar det mer om att klä sig efter sin kropp och kanske efter sitt yrke?

Vi frågade stylisten Marie Tostar-Lindner som bloggar om mode efter 50-årsstrecket. Våga vara vacker vid varje ålder! Vi guidar dig genom trenddjungeln och visar vilken stil som passar dig – oavsett om du är eller över år.


Jag vet även massor av kvinnor som är både plus, plus och plus, ja även plus – som klär sig BETYDLIGT ballare och coolare än många 25-åringar. Men även tvärtom förstås. Så det har alltså ganska lite med ålder att göra, hur bra man klär sig , utan som sagt kunskap och mod.


Min fråga är hur man ska klä sig för att känna sig snygg i sin storlek, om ni förstår hur jag menar. Jag väljer alltid fel kläder och både ser och känner mig töntig och obekväm och ickefeminin.

Det måste väl gå att klä sig så att man känner sig snygg och läcker (och sexig ) även om man inte ser ut som en fotomodell? Den här guiden är effekten av mängder med diskussioner, intervjuer och frågestunder med våra favorit- kvinnor. I kombination med vår artikel om klassiska stilmissar så är det här alla svar du behöver på frågan ”Hur vill tjejer att killar ska klä sig ? Du klär dig snyggt och med stil! Det är lika trist att se en ung kvinna klä ner sig och se tantig ut som det är att se en något äldre kvinna försöka att. Att klä sig snyggt oavsett ålder är något av ett trendbrott inom modevärlden.


Tantmodet är på väg bort, ersatt av självsäkra kvinnor som inte låter åldern. Vi klär oss mycket för våra yrkesroller. En kvinna jag intervjuade hade funnit en glädje i att klä sig i Gudrun Sjödénkläder när hon gick till sitt arbete på ett förlag. När hon blev en mormor som satt hemma klädde hon sig mer i byxor och tröja. Hon saknade verkligen att klä upp sig.


Egentligen blir jag arg att man eftersträvar att ”se smal ut”… men om man säger att ”framhäva det som ser bra ut” och ”trolla lite med kläder ”… så kan man få en snygg look utan att allt smiter åt och korvar sig. Googla Kim Kardashian och kolla in hennes klädstil. En vacker och väldigt kurvig kvinna ! Den senaste strategin vargvännerna använder sig av är att klä sig i vita kamouflagedräkter och lägga sig i snön för att jägarna inte ska känna sig säkra på att de inte råkar träffa en människa. Alla borde få klä sig i det de tycker är snyggt , utan att låta sig styras av politiska åsikter eller musikstil.


Jag tycker att det är fantastiskt med våra kroppar – små och stora, korta och långa. Jag hoppas verkligen att alla ska känna sig precis som du, alltså ”jäkligt snygg ”.

Jag försöker bara ge ett svar till en läsare som. Tycker man det är snyggt så köp det, alla andra kommer också tycka det är snyggt om du tycker det. Jag har alltid tänkt att jag inte kan ha klackar på krogen för att jag är så lång, och alla killar blir korta, men det är ingen som kollar snett eller tänker konstigt, så jag tycker man ska våga bara, säger hon. Jag vet hur stor KRAFT det finns i att klä sig både bekvämt och så man känner sig snygg.


Det är otroligt peppande att sätta snygga träningskläder på sig. Eller vadsomhelst som KÄNNS sådär otroligt rätt för både kroppen och tillfället. Och alla har inte möjlighet till den kraften alltid. Det är inte svårare att styla sig om man är en storlek 4 jämfört med en storlek 38. Däremot är utbudet klent.


Det absolut viktigaste är att hitta plagg i RÄTT storlek. Inte många kvinnor som är år är speciellt snygga , bara enstaka promille man skulle kunna tänka sig sätta på och då har de ändå mycket mycket smink i huvudet. Alla brudarna här är snygga , läcker, söt och sexig.


De kläder av seg på cam helt gratis. Du kan se så mycket fitta och mus som du vill. Du även finna nogra svenska tjejer nakna här, titta på toppen så att du kan välja ditt land.


Om detta ikke är nog, kolla jasminlive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg