fredag 25 maj 2018

Farang tv serie

Stort utbud av TV till bra pris. Se alla erbjudanden och köp nu! Created by Malin Lagerlöf, Stefan Thunberg. With Ola Rapace, Louise Nyvall, Sahajak Boonthanakit, Gerhard Hoberstorfer. Former criminal Rickard has vanished.


Rickard (Ola Rapace) är en före detta kriminell som efter att ha vittnat mot sina kumpaner lever i Thailand med skyddad identitet.

Tio år senare söker hans tonårsdotter Thyra upp honom. Serien är dessutom riktigt snyggt filmad och bjuder på en massa stämningsfulla scener och miljöer. Tyvärr blir den mellan varven lite väl styltig och krysta i det stora hela tycker jag dock att den fungerar. Efter ett uppmärksammat bankrån lämnas Rickar som spelas av Ola Rapace, utan valmöjligheter. Han tvingas fly Sverige och överge sin familj för att börja om på andra sidan jorden.


På C More streamar du utan reklam via tv , dator eller app. Prova veckor gratis - utan bindningstid! Kanske var det mina höga förhoppningar om en välskriven och naturligt agerad TV - serie med höga insatser som gjorde mig besviken, men ställer jag för höga krav?

Om du vill komma i kontakt med oss bakom TV - serier. Har du försökt hitta en TV - serie som du saknar i vår databas? Skicka oss ett mail med hela titeln på serien samt en länk till den på så ser vi över möjligheten att lägga in den i vårt arkiv. Här hittar du roliga komediserier, spännande thrillers och romantiska kostymdraman.


Köp online och få snabb leverans! Se vårt sortiment av klocker här. Leverans till din dörr på 48timmar! Dotterns närvaro blir en väg ur isoleringen, men priset är. Det kan ju dyka upp fler kriminella svenskar i serien.


Att några har dött men inte huvudpersonerna är ju huvudsaken och serien kan leva hur länge som helst, iaf om producenten har nit noi mer fantasi än dig! Jag gillar serien förutom första avsnittet som var lite trögt men så brukar nya serier ofta vara. Ola Rapace spelar Rickar som flytt från Sverige och bott i tio år på flykt i Thailand där han hankar sig fram små småkriminell i Phuket med ny identitet och ett pris på sitt huvud. Jag uppskattar också ambitionen att visa den skitigare sidan av svenska folkets mesta semesterparadis.


Spela upp nästa trailer Du har nyss sett. Alla filmer Alla tv - serier Flixit Ladda upp info. Bra priser och snabb leverans. When a great deal means a great deal! Nu väntar premiär på C More och längre fram i år visas serien också i TV 4.

Att se sig själv på tv , på reklam runt om i stan, känns ovant för Louise Nyvall. Hittills har hon fått se de två första avsnitten av serien. Jag är glad att jag fått göra detta, att jag vågade stå på mig och att jag tog chansen när jag fick den. Mattias Bergqvist recenserar de första fyra avsnitten. Farang - Film online på CDON.


Guinness Rekordbok listar M. H som den mest sedda tv - serien i U. A, med 1miljoner tittare på finalavsnittet. Vänner är en annan av de mest sedda och kända tv - serierna någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg