fredag 4 maj 2018

Mitt första år bok akademibokhandeln

Köp Mitt första Carcassonne sv online! Babyland - stort utbud av produkter från välkända varumärken. Köp barnvagnar till bra pris. Fri frakt och snabba leveranser!


Alltid ett aktuellt urval av böcker - Köp dina böcker hos Akademibokhandeln! Vi erbjuder alltid gratis fraktalternativ, oavsett köpesumma, med många leveransalternativ.

Leksaker är förknippat med glädje. Det ska vara lika kul som enkelt att handla hos oss. Det första leendet, den första tanden, små gosiga händer och fötter, de första orden. Små och stora upplevelser under barnets första år blir här till eviga, dyrbara minnen! Gör boken personlig med ett fotocollage på framsidan – en bild per månad från det första året.


Boken om barnets första år är självklar i bokhyllan hos varje nybliven förälder. Här sparas minnen, tankar och bilder från den första tiden. Ofta är det dock svårt och tidskrävande att fylla i boken - men Mitt första år är skapad för att göra skrivandet lätt och roligt.

Detta är boken alla klara av att fylla i från början till slut. Men vi har även med ett par extra sidor för foton eller om du känner dig så inspirerad att du vill skriva några extra ord om ditt barns första år. Boken passar till både han, hon och hen då boken är illustrerad med söta ugglor, så den håller sig neutral och passar alla. Mina första år är illustrerad med Elsa Beskows välkända och älskade bilder ur hennes rika bilderboksskatt. Det är en minnesbok att skapa och läsa tillsammans.


Och en kär bok att återvända till. Längst bak i boken finns en ficka med plats för dokument eller minnessaker. För dig som älskar böcker ! Detta är en fyll-i- bok av Barbro Lindgren som alltså blir mer som en blandning mellan bok och anteckningsblock än en ”vanlig bok ”. Att få vara med och skapa boken tycker barnen dock är väldigt kul och ni kan lägga in allt från favoritlekar till roliga bilder och annat kul som ni vill spara tillsammans. Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge). Byt surfläge för att kunna lägga artiklar i varukorgen.


Att minnas allt som händer under barnets första år blir extra roligt i sällskap av Ingela P Arrhenius oemotståndliga djur, skapade i varm och tuff retrostil. Du får dokumentera klassiker som första bilden på BB, hand- och fotavtryck, vikt och längd. Det händer så mycket under det första året i livet. Och för att spara på alla de fina ögonblick och minnen till bebisen kan en fylla-i- bok vara till stor hjälp.


Camilla Lundsten driver det framgångsrika varumärket Littlephant, som är välkänt både runt om i Europa och i Japan.

Hennes produkter andas kvalitet och svensk hållbar design. Nu är stora år o lillan 1½år (gör likadant till henne) och jag har satt in allt möjligt i pärmarna, allt från första tecknignarna, till grejor de gjort på dagis, tidningsurklipp osv. En riktigt lyxig fylla i- bok för graviditeten och barnets första två år.


Boken är fylligare och mer gedigen är andra böcker i genren. Här finns gott om plats för föräldrarna att dokumentera allt om barnet. Stämningsfulla fotografier och gott om pl.


Fraktfritt över 1kr Alltid bra. Hur var mitt allra första bad? Vad var mitt första ord? Och hur firade jag min första jul? Det är så mycket som händer under barnets första år.


Den här boken hjälper dig att komma ihåg de viktigaste och de roligaste ögonblicken. I Boken om Mig får vi också lära känna flera av Astrid Lindgrens älskade sagofigurer, och njuta av. Dikter och vaggvisor som hör till den svenska.


Jag vet att Min egen Barnkammarbok är populär, den ska räcka de första åren och har sidor. Jag stod och kollade på en ytterligare en bok som heter Mina Första år , den har 1sidor i spiralband. Men sträcker sig från graviditeten till de första två åren. Men den tyckte jag verkade tråkig. Har inte vågat köpa någon ifall det skulle komma som present eller julklapp men så blev det inte.


Så nu ska jag försöka hitta en bra Mitt första år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg