onsdag 3 oktober 2018

Tvillingsjäl hur vet man

HUR VET MAN SKILLNADEN MELLAN EN SJÄLSFRÄNDE OCH TVILLINGSJÄL. Själsfränder känner ett sådant släktskap när de möts och kan uppleva en känsla av déjà vu. Redan några timmar efter att de lärt känna varandra kan en själsfrände finna sig själv säga: Det känns som jag har känt dig hela mitt liv. Vet du hur jag vet att du aldrig haft ett? För om du hade det hade du aldrig gett upp på kärleken.


Nu måste du tänka, “Vad är ett tvillingsjälsförhållande då?

En tvillingsjäl är din person. När VET man att man träffat Tvillingsjälen? Jag vill så gärna veta. Man hör ju ofta talas om begreppet tvillingsjäl men få vet vad det egentligen innebär.


I min esoteriska värld beskrivs det som att det finns någon där ute – inkarnerad eller inte – som är den andra halvan av dig. När jag var yngre träffade jag en kille, Det var kärlek vid första ögonkastet och jag har aldrig kännt så starkt i hela mitt liv. Det blev aldrig något mellan oss trots att vi drogs till varandra som magneter och att jag hoppades från djupet av mitt hjärta. Vad är en tvillingsjäl och hur vet man om man träffat just sin?


Hur upplevs ett sådant möte och hur vet man om man är redo?

Hur du handlar och agerar kommer alltid att påverka din tvillingsjäl , oavsett om ni är fysiskt förenade eller inte. De relationer som är karmiska känns igen på den starka attraktionen mellan själarna. För det mesta är det svåra relationer, med bråk och drama.


När vi förstår att allt i skapelsen består av vibrerande energi,så kan man förklara att tvillingsjälar är två individer som vibrerar med exakt samma ton och på exakt samma frekvens i sina själar. Man kan uppleva att det själsliga bandet är djupt och att man kan kommunicera i tysthet utan ord. En blick kan räcka och ofta drömmer man om sin själsliga vän och det känns som att man kan läsa varandras tankar. När man möter sin tvillingsjäl får man en känsla av trygghet, värme och lugn. Det sägs att du kan bara träffa din tvillingsjäl när tiden är rätt och att man kan söka ett helt liv utan att finna varandra.


Hur vet du då att du hittat rätt? Men för att vara med sin tvillingsjäl så krävs det mycket själsligt arbete. Ofta har man kontakt telepatiskt innan man möts och det finns ingen som helst tvekan om att man mött sin tvillingsjäl , för det bara vet man. Den som är ämnad att möta sin tvillingsjäl i detta livet, eller som har ett starkt minne av tidigare möten med vår tvillingsjäl , präglas hela livet av en känsla av att något fattas. Din själsfrände är den totala spegelbilden av dig själv.


Man blir både lycklig och kan klara alla problem. Den närheten och den totala förståelsen man har till en själsfrände har man inte till någon annan. Det är hur du både tänker och känner som skapar era resultat.


Läs också denna artikeln. I dansen med din tvillingsjäl. Sex saker du kan göra i väntan på din tvillingsjäl ska komma tillbaka.

Var bara lugn, de springer, inte ifrån dig, de springer ifrån sig själva. Glöm inte att en tvillingsjäl är en själ som har delats i två. Låt oss börja med Tvillingsjäl. Om man hör på namnet ”tvilling” och själ, är det givetvis något som är och kommer från själen.


En dubblett, en samma sak från själen. Nu menar jag Själen, inte en bit av mig själv. Det där enormt stora och ogreppbara vi vet så enormt lite av, själen. Alla tror att man är tvillingsjälar under nyförälskelsen.


Det är efter 5-år ihop som man påriktigt kan börja se hur man fungerar ihop. Vi vill fortfarande bara ha varandra och är genuint kära. Så jag tror han är min tvillingsjäl. Se även del som handl. Vi har även träffats för år sedan och varit förälskade.


Då och då under årens lopp har vi stött på varann och bytt några ord. Det finns ingen som gör mig så glad. Han finns nästan jämt i mina tankar. Mer fulländad kan man inte föreställa sej. Killen som ägde kuken var däremot inget att ha på något plan alls.


Min man har inte ens i närheten av så härlig kuk, men det är inget jag sörjer. Så viktigt är det inte. Tycker det är lite kul att fått känna på och vet hur min drömkuk ser ut och är.


Ibland måste man våga hoppa fast man inte vet hur och var man landar. Det jag kan känna mig tveksam till är att du tänker vänta så länge. Hur du än gör blir det tufft men väldigt mycket, ekonomi, rättshjälp och sånt har du rätt till hjälp med så även om det ser mörkt ut kommer det att ordna sig…det är jag helt övertygad om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg