torsdag 29 oktober 2015

Aprilskämt på pojkvän

Jag älskar ju april-skämt men det är svårt att lura mig för jag är på helspänn hela dagen. Men jag lurar ändå andra, trots att mitt pokerface inte är det bästa. Hahaha vad var det där för hemska aprilskämt xd Jag har ifs gjort ett värre till mig förra pojkvän. Bad min kompis ringa upp honom och säga att jag brutit handleden och låg på sjukhus med en sån där man andas i. Så han blev jätteledsen och ringde min pappa och sa det. Alla blev jätteoroliga och pappa hade börjat köra till sjukhuset.


Det var inte ett aprilskämt men det var nu i December så hade min syster fått jobb upp i Vemdalen och jag pratade med pappa om att när vi far till stugan så skulle vi ta sparken med ditt upp till henne. Fick en förfrågan av en härlig läsare som gärna vill lura sin pojkvän nu den 1a April. När jag insåg att jag gått på mitt eget aprilskämt tänkte jag bara vad dum jag är, skrattar Sofia. Hennes pojkvän har också skrattat gott åt Sofias miss.


Hon berättar att han själv säger att han inte ens skulle gått på pranket eftersom han alltid sätter på duschen innan han ställer sig i den. Sämst på aprilskämt ,. För att ni ska förstå skämtet så ska ni veta att både jag och han jobbar som elektriker fast på olika firmor. Karim skrev ett öppet brev på Nyheter24. Josefins ex- pojkvän – som dömdes efter att ha misshandlat henne – är en känd skådespelare. Han har medverkat i många svenska kända filmer och teateruppsättningar.


Under måndagen stod det klart att Dramaten ställer in föreställningar där mannen medverkar. Skrev ti min bästa kompis att jag gick förbi hennes hus o att jag såg henne kyssa min pojkvän (jag vet att han var där för att hjälpa henne med hennes kök men dom visste inte att jag visste) o att jag blev sur på dom osv osv. Behöver du tips på vad du ska köpa till din pojkvän i julklapp? Här hittar du massor av tips och inspiration till fina presenter.


Här är några fler klassiska Aprilskämt som visat i Svensk TV (Dom bästa någonsin?) Humor på hög nivå, och vem sade att vi svenskar saknar humor? Aprilskämt är en typ av practical joke som tillämpas över stora delar av världen den april. I Sverige är det vanligt att massmedia har falska artiklar och reportage den första april. Aprilskämt Byt plats på tangenterna på tangentbordet till datorn och se hur din kollega eller familjemedlem frustrerande försöker skriva en text.


Aprilskämt på pojkvän

Självklart är det roligast att byta på tangenter som används ofta exempelvis e och r. Aprilskämt Köp en ny toalettborste som ser identisk ut med den gamla borsten. Här är tjejen som försökte lura sin pojkvän på april – men som själv inte fattade att hon gick på en total blåsning. Hayleigh McBay messade sin kille och sa att hon ville göra slut. Då fick hon ett svar som hon inte hade räknat med. Min pojkvän och hans kompis lurade dock min pojkväns kusin (som bor i Norge) att min pojkvän idag råkat ut för en trafikolycka och att han ligger på sjukhuset.


Min pojkvän från Kuba berättade häromdagen att det knappt säljs ngt godis på Kuba, eftersom regeringen står för tandvården och inte vill att befolkningen ska ha problem med tänderna, men de tillverkar stora mängder socker som de använder i kaffe, kakor, drinkar etc. De dricker även saften från sockerrören innan den omvandlas till socker. Men det gick inte riktigt som hon tänkt sig.


Aprilskämt på pojkvän

Han svarade nämligen att han höll me och skönt att du tog upp det först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg