fredag 23 oktober 2015

Gaybloggen pojkvän

Jag var ju gullig och svarade på frågor om oss och vårt förhållande men nu tänkte jag att jag även kan låta min pojkvän svara på frågor om mig? Kan ju kanske bli kul för er att läsa vissa saker från hans synvinkel också eller vad säger ni? Såg att Yousef Hariri har frågestund i sin skvallerblogg och eftersom att jag kan vara extremt egenkär så var jag väldigt kvick med att kolla efter frågor om mig. Dock blev jag besviken… min pojkvän är tydligen aktuellare än mig haha för det var bara frågor om mig kopplade till honom! Dplay använder cookies för att komma ihåg dina inställningar, skapa statistik för att förbättra vår sajt och för att kunna ge dig de mest relevanta annonserna.


Gaybloggen pojkvän

Nivet när jag och Kissie var på hemmefesten där saker blev stulna! Tjejen som hade festen, hennes pojkvän har ju ringt ett antal gånger och hotat mig och senast ikväll ringde han och bad mig hälsa Kissie att han ska knulla sönder henne ifall hon inte ger honom pengar. Kontakt: Amir@ Gaybloggen. Jag har världens finaste vänner, så lycklig. Tack för en underbar kväll,.


Svaret på vem som är Kissies pojkvän. Min pojkvän har skaffat en mikro-blogg. Vad är en mikro-blogg? Ja det är som en vanlig blogg fast i ett mindre format.


Gaybloggen pojkvän

Dogge ligger i soffan och tycker synd om sig själv haha! Nä, men han mår faktiskt inte bra på riktigt och det syns. Han ser alldeles hängig ut och han ä. Eller ja, inte ens två dagar har gått sedan jag uppdaterade sist så någon bloggpaus vill man ju inte kalla det. Men för en highspeed-bloggare som mig känns det som en evighet. Jag hade velat gravera in min pojkväns namn Elias På den första eftersom han betyder så oerhört mycket för mig.


På den andra hade jag velat gravera in Lotta och Anders som är mina föräldrar, de har alltid stöttat mig i vått och torrt. Jag älskar både min pojkvän och mina föräldrar grymt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg