måndag 11 januari 2016

Kärleksfilmer tips

Kärleksfilmer tips

Något av det bästa som finns är att krypa ner i soffan med massa godis och en bra film, gärna en kärleksfilm. Det absolut bästa med kärleksfilmer är att du kan drömma dig bort till en fantasivärld. Så mys ner dig med din BFF, din partner eller ditt squa och försvinn in i kärlekens värld stund.


Hitta tips på romantiska kärleksfilmer för alla tillfällen. Kärlekens dag är här igen. Vare sig du har någon extra speciell att fira den me eller kryper upp i soffan med en mysfilt och Häagen-Dazs för att fulsjunga ikapp med Bridget Jones, har MovieZines redaktion några kärleksfullt utvalda filmtips redo. Och sen vaknar Juliet och ser att.


Tips på kärleksfilmer. Idag är det fredag, ni är säkert många som har längtat till den här dagen skulle jag gissa på. Behöver tips på de bästa kärleksfilmerna du har sett! Både kärlekssnyftare och kärlekskomedier går alldeles utmärkt. Gärna från USA och England.


Kärleksfilmer tips

Vill ha tips på både roliga kärleksfilmer som får en att skratta och må bra, och sorgliga kärleksfilmer som får tårarna att spruta. Jag skulle vilja ha tips på riktigt fina kärleksfilmer. Jag grinar för det mesta och vill ha tips i stil som Titanic, The Notebook, PS I love you, A walk to remember och Remember me. Skulle bli glad om någon ville dela med sig av några riktigt fina filmer!


Jag har blivit beroende av kärleksfilmer så skulle ni kunna tipsa om bra kärleksfilmer ? Här följer en lista på minnesvärda kärleksfilmer där du både blir varm om hjärtat, smått förälskad i karaktärerna, får eländes elände och möjligtvis kan skänka dig en skön stund av fulgråt. Vem har sagt att man måste kolla på porr för att få en härlig stund i TV-soffan? Några baseras på böcker. Vanliga filmer kan vara minst lika eggande! Ja jag vet, alla har redan sett Titanic.


Jag funderade länge på om jag skulle ta med den eller inte men sedan tänkte jag att ”hallå, vad vore en topplista med kärleksfilmer utan Titanic? Om inte som ett tips så som en påminnelse om att den är värd att se igen, hur många gånger du än har sett den! Dottern ska ha 11-års kalas och det ska tittas på film. Jag tänker lite klassiker typ Tillbaka till framtiden eller nåt.


Jag är en riktig nörd när det kommer till kärleksfilmer eller typiska high school filmer och mina vänner frågar mig ofta efter tips. Så här ovan har ni mina favoritfilmer inom genren kärlek. Ni känner nog igen de flesta men det är ju klassikerna som är bäst! En härligt blandning av skratt och tårar, komedi som drama. Här kommer en lista på härliga kärleksfilmer att njuta av i soffan med eller utan den du älskar!


Det romantiska spelet – så kan du nå framgång med partnern! Må bättre – så går du tillväga för ett bra välbefinnande! Att bada i det iskalla havet var kanske inte jättesmart såhär i efterhand. Med tanke på alla förkylda människor just nu så hade givetvis några förkylningsbaciller hittat in till mig. Jag vill gärna ha tips på massor av hästfilmer!


Men inte sånna som lär dig rida utan mer som Flicka - den bruna mustangen. Skriv så många du kan komma på ^^ Tycker att de flesta hästfilmer är så fina, Flicka - den bruna mustangen har jag inte sett än, men jag ska hyra den så snart som möjligt. Har ni några tips på svenska kärlekfilmer för ungdomar, :DEn film där blir kära, och kanske är på äventyr. Men tack för påminnelsen, några var det länge sedan jag såg så det får nog bli någon av dem i helgen.


Kärleksfilmer tips

Och dessutom fick jag några fler tips av Annika som skrev här i kommentarfältet. Blir nog en skön filmhelg, bra uppladdning inför modevisningen. De bjuder in en till partner, som rubbar deras positioner, bokstavligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg