onsdag 2 mars 2016

Drunkna inte i dina känslor pocket

Fynda höstens härliga bokhög till bra priser hos oss på Adlibris. Köp dina böcker hos Bokus - Nya erbjudanden varje vecka! Boka Diana och spara upp till med Agoda! Skickas inom 2-vardagar. Min första reaktion var att kolla om det fanns några böcker skrivna på ämnet, för att jag gärna vill förstå mig själv och mitt ibland överdrivet känslostyrda beteende.


Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge). Så nu finns den här boken. En simskola för alla som riskerar att drunkna i känslohavet. För att du ska slippa göra våra misstag - du hittar säkert egna att. Alltid bra priser, fri frakt från 1kr och snabb leverans.


Ingår i Köp pocket betala för 3. Det är en bok för dig som får höra Känn inte efter så mycket och Du inbillar dig! Doris Dahlin är företagskonsult och författare. Om diagnosen sensitivt begåva förklaringar kring den samt hur personer med den kan tänka och agera i vardagen. En handbok skriven för människor med diagnosen sensitivt begåvad.


Drunkna inte i dina känslor pocket

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen. Sådana är den här bokens författare. Maggan Hägglund är frilansjournalist och har varit chefredaktör för tidningen Tara, där hon fortfarande skriver krönikor. StarkSköra kallar de det.


Den är skriven av två journalister som utgår mycket från sina egna erfarenheter. Men den har absolut inte blivit bortglömd. Boken har st läsarrecensioner. Jag är nämligen en sådan person som jämt får höra att jag ska sluta vara så känslig, fastän det är det enda sätt jag kan vara på.


Du behöver vara inloggad på Minabibliotek för att kunna reservera denna titel. Jag kan nu konstatera att väldigt många besökare har besökt just det inlägget, som dock bara var en blänkare om att boken hade utgivits. Testa om du är högkänslig. Drunknar du i dina känslor ? Reagerar du starkt på lju färger och.


Eller: Du inbillar dig! Men att vara känslig är inte enbart något hämmande. En sensitiv begåvning är något att ta vara på. En balansgång som inte alltid är så lätt, särskilt inte när man består av extra mycket känslor.


Drunkna inte i dina känslor pocket

En underbar överlevnadsguide för alla starka men sköra. Jag önskar att alla fick läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg