fredag 28 oktober 2016

Pampersklubben

Pampersklubben

Barnvårdsinformation och tips från Pampers om gravidetet, moderskap och föräldrarskap samt allt du behöver veta om blöjor och våtservetter. Om du väljer att fylla i det förväntade förlossningsdatumet samtycker du till att ta emot personligt anpassad information från Pampers om bebisens utveckling. Efter mycket trassel lyckades jag logga in och knappa in några koder från. Pampersklubben Tänkte bara tipsa er om Pampersklubben , ni har väl inte missat att gå med där?


Var och hämtade ut mitt startpaket nu i veckan. Jag beställde ju Baby Basicsboxen och har fått mejl hela graviditeten, men sen Zelda föddes är det knäpptyst. Inga fler gåvor genom att samla koder. Paketen innehåller praktiska saker för både dig och din bebis och är bra att ha. Våra abonnemang: ett gratis och flera billiga.


Vi har flera abonnemang, för olika behov. Wifog Zero är gratis, mot att du tittar på reklam. Välkommen till Pampers! Här kan du lära dig mer om ditt barns utveckling och dela dina erfarenheter med. Bloggen omfattas inte av utgivningsbeviset på loppi.


Pampersklubben

Ok, ni kanske redan vet om det. Alla förutom jag typ hahaha :-). Jag skulle häromdan in och registrerar några blöjkoder. Kom inte in och började googla. Här samlar du också poäng för varje paket blöjor som du köper.


Pampers blöjor Pampers blöjor är ett av världens största blöjmärken, som de flesta säkert redan till. Dom erbjuder blöjor av hög kvalité och för alla. Jag tycker att det stått lite still med gåvor i Pampersklubben.


Pampersklubben

Hur roligt är det att beställa batterier typ. Men nu har det kommit in en rolig barnbok Bäbis. Vid sidan om min psykoterapiverksamhet erbjuder jag bland annat kurser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg