onsdag 19 september 2018

Kan inte logga in på youtube

Du kan inte återställa lösenordet med en kod som har skickats via sms. Om det inte går att logga in med -användarnamnet kan du prova med din fullständiga e-postadress. Ange sedan samma lösenord som du har loggat in på med. Logga in genom att ange e-postadressen du angav för den produkten (om du har Gmail anger du det användarnamnet).


Du kan logga in på ditt -konto från din konsol, för att enkelt komma åt dina -prenumerationer och spellistor som Titta senare och Favoriter. Du loggar in på.

Logga in på på Xbox Live Innan du börjar behöver du ett -konto. Kolla på den här videon. När jag öppnar sidan ser jag att jag är inloggad (MEN) en rektangulär knapp uppmanar mig att logga in. Kan det vara så att jag loggat in för många gånger så har spärrat mig utan att jag fått meddelanden om detta.


Någon som är bra på detta. När jag försöker logga in på Utube så står det bara omdirigerar. För närvarande går det inte att ta bort kanaler på mobila enheter.


Följ de här stegen om du vill ta bort din -kanal: Kontrollera från en dator att du är inloggad på med den kanal som du vill ta bort. Webbplatsen är kanske inte fullständigt kompatibel med Internet Explorer och visas inte som den ska.

Du kan aktivera Kompatibilitetsvy för webbplatsen och se om det kan lösa problemet. Detta gör du genom att klicka på knappen Kompatibilitet längst upp till höger i fönstret. Men allmänt så är det bra att testa med en annan webbläsare för att se var problemet ligger. Jag kan inte logga in på , har inte kunnat de närmsta månaderna så skulle uppskatta hjälp. Fragbite är sveriges största sida om esport.


Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, Dotaoch Overwatch. Det har på senare tid blivit allt svårare att finansiera verksamheten enbart genom annonsintäkter. Men med frivilliga donationer kan allt bli verklighet. Samtliga donationer går till servrar, bandbred underhåll och utveckling av flashback.


Tillsammans kan detta bli riktigt bra. Hej har som så många andra problem med win 8. Mitt problem är att helt plötsligt så kan jag inte surfa in på några hemsidor eller kolla på video. Jag kommer in på men det går inte att spela nån video händer inget när jag väljer video. Samma gäller hemsidor för livescore för att. Om du försöker logga in på Windows och får felmeddelandet Vi kan inte logga in på ditt konto eller om du ser meddelandet Du har loggats in med en temporär profil i Åtgärdscenter skapar Windows en tillfällig profil och loggar in på det kontot.


Försök logga in på ditt konto från en annan webbläsare. Om du inte kommer ihåg lösenordet eller det inte fungerar. Så här återställer du lösenordet för ditt Microsoft-konto: Gå till sidan Återställa ditt konto.


Ange e-postadressen, telefonnumret eller Skype-ID:t som du använde när du skapade ditt Microsoft-konto.

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg