måndag 19 september 2016

Ändra annons blocket

Klicka på alternativet “ Ändra annons “ bredvid den annonsen som du vill genomföra din ändring i. När du gjort detta så klickar du på “ Ändra “ Givetvis går det även bra för dig som har lagt upp en privatannons att genomföra en ändring i din annons via vår app och mobilsajten om du är inloggad på ditt Schibsted-konto. Du kan välja att publicera din annons i galleriet när du lägger upp din annons och du kan även närsomhelst efter att din annons publicerats uppdatera den till en gallerietannons. Genom att förnya annonsen hamnar din annons högst upp i sökresultatet. Får du inte din vara såld?


La precis ut min WOW Gubbe.

Men jag kom på att jag inte skrev ordet WOW någonstans. SÅ nu undrar jag : går det ändra annonsen även om man har lagt ut den? Hur gör man om man vill ta bort eller ändra en annons man lagt ut på blocket ? Hilti borrmaskin Tsom har borr och ham. Skicka din förfrågan här.


Gå direkt till innehållet. Här kommer du kunna ändra din annons efter önskemål och samtidigt byta ditt lösenord. Tryck sedan på “ Lägg in annonsen “ längst ned på sidan.


Du kommer kunna se ändringen inom cirka minuter.

Notera att vi alltså ej skickar ut ett nytt lösenord till dig utan en länk så du automatiskt loggas in till din annons utan ett. Antar att den som sökte menar ändra annons PÅ blocket. Prova att ändra annonsen för att få fler svar t. Lösenord: Glömt lösenordet? Ta bort , ändra eller förnya annons.


Nu har jag lagt upp en annons , men undrar hur jag ska göra när varan är såld? Jag kan förvisso fortfarande ändra på min annons , men jag vill inte göra det. Hittar inte funktionen för att avsluta.


Jag var väldigt nöjd med det jag skrev och anser att jag har rätt i denna fråga. Blocket bostad uthyres. Går det att lägga ut en annons på blocket utan bilder och sedan lägga till dessa senare? Visar endast inlägg av Tilde å Nova - Visa alla. Du går in på din annons och trycker på ändra , sen loggar du in, och.


Försökte igår lägga in en annons som privatperson som var mer lik reglerna för företagsannons vilket inne. Tänkte inte på att ändra det då. När du ändrar säkerhetsinställningarna kan du anpassa hur Internet Explorer skyddar datorn från eventuella hot eller skadligt webbinnehåll. Internet Explorer delar automatiskt in alla webbplatser i en säkerhetszon: Internet, Lokalt intranät, Betrodda platser eller Begränsade platser. Du kan alltid gå in under ”mina annonser ” och klicka på ”visa” så ser du hur din annons ser ut.


En tidningsannons kan inte ändras i efterhan oavsett vilken uppgift det är du vill ändra.

Detta beror på att text och bild i tidningsannonsen skickas till tryck så fort du godkänt annonsen. Välj Info på Sluta visa den här annonsen. Någon som lagt ut blocketannons idag som FÅTT bekr. Mina annonser Här kan du Ändra , Förnya, Uppgradera och Radera dina annonser. Alla dina annonser finns samlade på denna sida.


Logga in med din epostadress som du använder i dina annonser : Anför att kunna logga in måste du ha minst en (1) annons publicerad. Om du inte har det, sätt in en annons gratis. Om du vill ändra på din annons går du in på samma sida (”Redigera Annons ”) skriver in annonsnummer, lösenord och väljer ” Ändra annons.


Annonsen kommer då att tas bort från Annonser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg