onsdag 28 september 2016

Gaybloggen instagram

Denna månad styr jag en julkalender på Instagram. Glöm inte att följa mig på Instagram ! Annars blir jag ledsen #128577; Haha nej men Instagram är ju verkligen ett fenomen och det är lite läskigt att det kunde bli så stort så snabbt. Ayah ska inte babbla på om allt och inget, summan av kardemumman… följ mig! Födelsedagsbarnet Robin Fröström omgiven med sina vänner. Killen längst till höger är Victor frisk och jag siar att han kommer bli känd sångare i framtiden.


Gaybloggen instagram

Den norska 16-åringen Andrea Brataas har fler än 600. Det är t ex fler än Oprah Winfrey och artisten Skrillex. Här på min kanal kommer det främst vloggar men även en hel del annat. Instagramföljare och rankas 3vid övergripande rankningar av Instagramföljare.


Handla ett brett sortiment av Clarks skor på vår webbshop idag. Artist, designer och programledare – allt detta och mycket mer fick vi läsa om i Rebeccas glamorösa blogg! Vi avundades hennes lyxliv och önskade att vi själva hade samma driv som henne. Idag kan vi följa hennes liv, i LA på helti via Instagram där hon uppdaterar om hennes egna kläd- och sminkmärke samt graviditet!


Gaybloggen instagram

Jag tycker gaybloggen. Ska man däremot ta en mindre bloggare så skulle jag nog säga laanas. Hon skriver mycket om åsikter #128578; Kritik och sådana grejor. Bloggaren Amir Akrouti har precis som många andra tröttnat på kollektivtrafiken i Stockholm.


I ett inlägg i sin blogg skriver Amir om hur han åker. På My Showroom hittar du shoppingtips kring modet just nu och inspiration när du ska inreda allt från sovrum till barnrum. Varje vecka har vi grymma tävlingar. Tony Irving är en karismatisk TV- och radioprofil. Med sin brittiska accent och sin färgstarka stil har Tony blivit en folkkär person.


Snabb och reklamfri gratistjänst på svenska. Skapa din blogg på mindre än minuter. Avancerade funktioner förpackade i ett användarvänligt skal. Sveriges största Gayblogg Amir Akrouti. Tänker på hennes captions på instagram och att hon på Snapchat sa att det hänt något men att hon inte är redo.


HEEEY GUYZ, ÖPPNA MIG! Kissie var snabb med att lägga en lite halvdryg kommentar och Rosanna gav ett litet svar på tal kort därefter. Nu ska jag kolla TV, för datan tar verkligen livet av mig. Vad säger ni om detta?


Längtar verkligen som bara den tills jag får min nya laptop, och vet ni! Amir- gaybloggen har en sån data jag vill ha! Haha, så jävla nice :D Men med detta inlägget säger jag godnatt till mina kära läsare.


Nu har jag fått ett grovt infall haha, har raderat alla bilder på instagram och startat ett nytt flöde för att det ska bli snyggare så nu jävlar ska det bli snyggt. Dplay använder cookies för att komma ihåg dina inställningar, skapa statistik för att förbättra vår sajt och för att kunna ge dig de mest relevanta annonserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg