torsdag 16 maj 2019

Kristalldeo

Kristalldeo

Större utbu bättre priser. Leta i flera butiker samtidigt. En deo som är helt naturlig av ren bergskristall, är skapad av naturens egna mineralsalter. Innehåller ingen alkohol, inga oljor eller kemikalier, kladdar inte och missfärgar inte dina kläder.


Kristalldeo

Deodoranten lämnar endast kvar en mikroskopiskt fin hinna, som neutraliserar PH-värdet och stoppar bakterietillväxten. Så nu hittade jag en kristalldeo med Aloe vera på ett apotek här på Koh Samui. Först fattade jag inte att man skulle fukta den innan man använde den.


Ni måste testa kristall deodorant! Det är en naturlig deodorant av 1 ren bergskristall. Kristalldeo - Jag undrar hur säkra och milda kristallerdeodoranter(t.ex denna) egentligen är.


Min deo köptes från Life och kostade ungefär 8-euro (dock är den avsevärt billigare i Sverige, räkna med ca kronor (yep, jag googlade). En deodorant som håller torrt och tar bort svettdoft är en av necessärens absoluta måsten. Vi har testat ekohyllans bästa varianter. Hämta i butik Använd gärna vårt fraktfria alternativ, hämta i butik! I Sydasien har saltdeo använts i över hundratals år och är välbeprövad.


Den är 1 naturlig och gjord av mineralsalten Potassium Alum. Denna mineralsalt har bakteriedödande egenskaper. Varför är en saltdeo så bra? Entreprenörer, Hälsa, Sponsrad. Kroppsakademin i Stockholm erbjuder skräddarsydda behandlingar efter behov och anordnar hälsoretreats i. Förhindrar tillväxt av illaluktande bakterier på ett naturligt sätt, utan att hämma den normala funktionen av svettkörtlar och porer.


Du bjuder på ett set i presentpåse. Detta rena kristalldeo stift hämmar tillförlitligt spridningen av lukt och minskar svettproduktionen. Hos oss kan du beställa skönhetsprodukter till riktigt bra priser och med fri frakt. Letar du efter hälsokost och ekologiska produkter?


Натуральные минеральные дезодоранты Кристалл. Ekologiska deodoranter som hämmar svett och odörer utan att lämna vita fläckar helt naturligt, med olika dofter och varianter, roll-on, deostick, deospray m fl. Personligen så provade jag att använda kristalldeo under en tid men slutade ganska snart då jag inte direkt luktade rosor under armarna. Har sedan ett par månader tillbaka använt mig av Urtekrams kristalldeo med doft av aloe vera. Jag har hunnit med att avverka ett par ekologiska deodoranter sen jag beslöt mig för att fasa ut allt onaturligt och oekologiskt ur mitt badrumsskåp.


Kristalldeo

Med det sagt, hade jag stora förhoppningar på den här varianten. Har tidigare testat en vanlig kristalldeo som inte funkade alls så var lite skeptisk, men denna är helt fantastisk! Bättre än traditionella deos då jag inte luktar svett oavsett hur svettig jag blir. Kristalldeo är något jag aldrig har testat förut överhuvudtaget, så det blir spännande.


Här finns mer info om den jag köpte. Har du hittat fram till något som funkar i denna deo-djungel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg