torsdag 10 november 2016

Babybok mitt första år

Babyland - stort utbud av produkter från välkända varumärken. Köp barnvagnar till bra pris. Fri frakt och snabba leveranser! Vi erbjuder alltid gratis fraktalternativ, oavsett köpesumma, med många leveransalternativ. För dig som älskar böcker!


Det första leendet, de första orden det finns många magiska ögonblick under barnets första år.

I Mollys Babybok finns gott om plats. Fyll sidor med allt det magiska som finns i en babys värld – familj, vänner, ögonblicket de träffade sitt äldre syskon, deras första födelsedag. Mitt första år bok En rolig bok som dokumenterar hela bebisens första år.


I den här boken kan du, som blivit förälder, skriva ner din babys levnadshistoria de första tolv månaderna. Det finns också utrymme för foton. I slutet av boken finns en ficka, där du kan förvara värdefulla små minnessaker.


E-bok mejlas ut som en länk från Elib på bokens utgivningsdatum. Bok i originalformat skickas ca veckor före recensionsdatum och PDF-korrektur mejlas ut när det finns tillgängligt.

Skickas inom h 3dagars öppet köp Babyland. Grodans babybok är inte bara den perfekta. Minns hemkomsten, de första ljuden, älsklingsgosedjuret och andra unika händelser som lätt kan falla i glömska från den tid som kanske är den mest omtumlande i ditt och ditt nyfödda barns liv. Bamse Babybok - Mitt Första År. Att lyssna på fakta om sig själv är ett roligt sätt att skapa igenkännande och ihågkommande.


Söker du efter Mollys Babybok : mitt första år av Lucy Cousins? Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan. Lagerstatus: Ej i Lager.


Barnets allra första sagobok betyder mer och ger mer intryck än vad man helt förstår. Här är ett litet urval från butiken Unikabarn. En personlig babybok är den perfekta doppresenten! Denna personliga ursöta babybok är en saga ihopflätad med barnets egna personliga.


Mina första år är en verkligt fin minnesbok för alla nyblivna föräldrar. Här kan de skriva ner minnen, klistra in foton och fylla i alla minnesvärda händelser från barnets tidiga år. En fantastiskt fullmatad babybok med härliga illustrationer av Mati Lepp.


Bok- Barnets första år. Jag har funderat på göra en egen bok om barnets första år. Men vet inte riktigt vad man ska ha med i den boken.

Har kollat runt i butiker om att köpa en sådan bok men ingen som faller mig i smaken tyvärr så därför tänkte jag göra en egen som är exakt så som jag vill ha den! Se till att ta några fina porträttbilder, bebisar älskar att se på glada ansikten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg