tisdag 8 november 2016

Floristnålar

Dekorativa nålpärlor floristnålar att sätta i blomsterarrangemang, kransar, brudbuketter mm. Finns i massa härliga färger och storlekar. Floristnålar i silver med litet huvud. Förpackning med ca gram.


Floristnålar

Flera populära produkter. Pärlor Ivory 14mm 35-pack. Vi har floristmaterial som hjälper dig skapa stämningsfulla och vackra arrangemang till vardag, fest, bröllop och begravning.


Det kommer väl till pass nu. Jag kunde inte bestämma mej vilka floristnålar jag ville ha så jag beställde två olika sorter. Tradera kan det skilja några kronor billigare för den som ska/vill köpa mycket. Plus att det ibland kan göras fynd på Tradera. Att binda egna vinterkransar till ytterdörren är ingen konst.


Floristnålar

Allt du behöver för att binda den här kransen är en halmstomme, metalltråd eller jutesnöre, ris, grankottar, sjöstjärnor, floristnålar och ett band. Börja med att plocka riset, tänk på att det alltid går åt mer ris än vad man tror. Klipp därefter riset i mindre bitar. Bröllopstillbehör - allt från ringkudde, gästbok, kortlåda, inbjudningskort till små detaljer som floristnålar , fjärilar, satinban dekorationstillbehör hittar du i vår webbshop. Låt bröllopsdukning, dekorering av lokalen eller bilen ger dig glädje.


Jag söker pärlor som är i ivory eller diamant. Undrar om ngn vet var man kan få tag på svarta floristnålar ? Vet att det ska finnas någonstans. Jag plockade fram kameran, floristnålar , plockade isär blad och stjälk och lekte lite.


Floristnålar

På en rea för länge sen köpte jag fem glasvaser från Åhlens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg