tisdag 22 november 2016

Foderhäst sökes

Det är inte tillåtet att annonsera om hästprylar eller hästar som är till salu. Denna grupp är endast till. Söker en foderhäst som jag kan ha minst ett år, senare köp är absolut tänkbart.


Mina krav är att hästen kan grunderna, skitt, trav, och galopp. Har ridit sen jag var liten och är väldigt duktig på hästar i allmänhet.

Foderhäst sökes - Foderhäst sökes för att mysa i skogen, rida för tränare dressyr och hopp. Jag har även unghäst vana. Min fina Mira söker en ny medryttare(och även Tom the Shire vill komma ut lite mer).


En kallblodsdam med egen vilja som är extremt känslig för både vikthjälper, skänklar och i munnen. Nordens största marknadsplats inom ridning och hästsport. Gratis annonsering med över två miljoner besök per månad. Medryttare sökes till Trissan, ett sto på år efter Robin Z.

Allround: 200: 2: 160: Aug: Erfaren medryttare sökes för l. Kategorier Kategorier. Nu söker jag en foderhäst ist för att köpa en. FODERHÄST SÖKES , SÖDERMANLAND - Hej! Helt i södermanland då jag tror det underlätt.


Annonsören vill ej bli ringd av tele- eller annonssäljare. Sveriges nya annonstorg för allt inom häst- och ridsport. Köp, byt, sälj och efterlys tillbehör, stallplatser, medryttare och självklart, hästar.


Testa på hur det är att vara hästägare? Kanske har du slutat med hästar men vill börja igen? Hos oss finns möjlighet till att bli fodervärd. Alla som rider eller tänker rida regelbundet hos oss får chans att ha en foderhäst.


Kolla in vår hemsida för mer information och priser. Halvblod el fullblo minst 160cm hög. Trafiksäker, pigg, alert och mjuk att rida.

Ska användas till både dressyr och hoppning (mest dressyr), för träning och ev lättare tävling. Gärna med stora vita tecken men ej krav. Hästen ska vara mellan och 12år.


Sadel, träns och täcke ska medfölja. NH-tänk erbjuder lösdrift med fri tillgång till hösilage, l. Söker en medryttare dagar i veckan till mitt d ponny sto (146cm) p. Vilken är ditt favorit kallblod? Lösdrift eller mark för lösdrift sökes.


Vi önskar att få hyra och sköta allting själva ihop med några andra. Vi tar stort ansvar över att allt ska vara ordningsamt och har erfarenheter av att driva eget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg