onsdag 24 april 2019

Spell kyssjohanna

Spell kyssjohanna

I årets säsong av Biggest Loser i tvhar Jessica Almenäs på sig olika smycken från Kyss Johanna. Idag har vi en rolig nyhet! Dom gör även helt underbara smycken med turkoser och fjädrar.


Spell kyssjohanna

See actions taken by the people who manage and post content. Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning. Jag har själv en svart hängande fransväska som jag älskar och brukar bära, den passar liksom till allt! Finns det någon svensk sida där vi kan sälja,.


Snälla lägg till mig eller pm mig om ni har något i stl large! Tänk vad snabbt tiden går, det är redan andra advent och därför dags för en ny härlig giveaway här i bloggen. Denna gång är det Kyssjohanna. Ni vet när man liksom inte riktigt kan sluta tänka på ett plagg, och försöker övertala sig själv att ett köp faktiskt är oundvikligt?


Eller är det bara jag som gör så, argumenterar med mig själv? Måste ta en kik på KyssJohanna även om jag ofta tycker att det är lite för dyrt för mig där. Men som sagt mycket fint!


Perfekt till allt som finns i mon garderob, perfekt stt ha på här hemma och vara stylisch när jag springer in och. Att en helt vardaglig fredag klä upp sig. Och så var inte fredagen så vardaglig längre. Klänning från KyssJohanna.


Spell ’s Leila Shrug ivory 3. Här finner du din kyssjohanna. Prenumerera på butik via epost så får du alltid den senaste KyssJohanna rabattkod först av alla. Anatomiska Smycken, handgjorda i Silver och Tenn. Sitter här med lite söndagsångest faktiskt för nu blir det en veckas jobb innan vi är lediga i två veckor till.


De är nu på rea men inte billiga för de, kanske mer för inspiration för min plånbok,. Sista outfiten från Gran Canaria! Hoppas att ni har en fin helg! Doftljus med tofs Reunion Home finns på Inreda. Det blir till att slita hela helgen.


Spell kyssjohanna

Parfym eau de toilette First Blush från Clean. Mjuk, mörkbrun läderväska med fransar och råa läderkanter Utsmyckningen på väskan är handgjord. Igår hade vi vännerna Sofie, Kevin och dottern Nicoletta på middag.


Vida och Liv hade dance-off för oss och showade. And these lovely guys. My bae looks amazing in IvyRevel dress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg