onsdag 20 november 2019

Veteranen när insidan räknas

En medlemstidning från SPF Seniorerna. Många överskattar hur bra de ser. Sex av tio 70-åringar skulle få bättre syn med andra glasögon, enligt en ny studie. Den lilla mottagningen med den stora kompetensen.


Här kan såväl människa och hund få osteopatisk behandling och laser.

Hon vet hur man dejtar Ann Olsson vet precis hur man gör. Nygammal kärlek sent i livet Annika och Karin träffades redan för tjugo år sedan, men deras vägar skildes åt. Att äta hela djuret är grejen, fältropet from nose to tail är på alla innekockars läppar. Kokboksförfattaren Charlotte Birnbaum vill ändra på detta.


Safaribåten ska helst ha dykplattform nära intill ytan. Då kan varken du eller gummibåten komma i kläm under den när sjön går hög. Ju längre skutan är desto viktigare är det.


Båtens förstäv vippar upp när den träffas av en våg framifrån.

Det kan bli lite av en utmaning att ta sig ner och upp. Dan Hallemar är redaktör för en ny bok där inredningsarkitekturen på krogen står i fokus. Men om inte insidan är ännu bättre kommer du inte kunna använda den speciellt länge. Tycker du att Microsoft Surface har en fantastisk snygg utsida?


Glöm inte att det är insidan som räknas. Läs mer om Microsoft Surface rigorösa tester här. Det är inte helt lätt att veta om insidan på ett färdigt hus är av bra kvalitet eller inte, men man upplever det när man vistas i det. På ett bygge kan man se de tekniska lösningarna som utgör insidan under tiden som arbetet fortskrider.


Vi på RG försöker tänka på vad som behövs ”på insidan ” när vi projekterar nya byggnader. De dagarna räknas ihop med de dagarna vid barns födelse. Antal dagar avser hela dagar. Primula som du hittar via Insidan. Jag skulle så gärna vilja ha någon att prata med.


Jag har inga vänner, som jag kan prata med om allt, allt jag går igenom nu, som jag någonsin har haft. Fråga: Från vilket år räknas bilen som oldtimer och vad är det man inte betalar på de bilarna? Det visar en granskning som SVT har gjort.

När blir en bil veteran. Livsviktiga val - Det är utsidan som ger insidan en chans Men mittnu. Det är insidan som räknas heter det ju och när Volvo gick ut och skröt om att man hade tänkt till så det knakade med nya Volvo XCså höjdes så klart förväntningarna. Kunde de hålla vad de lovade?


Nu ska vi inte ta och överdriva saker, inredninge. Vi har inte räknat , det kanske inte är så många som tusen men hundratals är det i alla fall, säger Owe Flodin, fastighetschef på Akademiska Hus. Precis som de övriga lurarna från det året är det utsidan som räknas , för insidan är precis som vi hade kunnat vänta oss. Spegel spegel på väggen där. Säg mig vad skönhet är.


Strippigt h´år och mnagen är slapp. Och mellan tänderna har jag ett glapp. Men när jag till spegeln släpper ett flin tycker jag ändå jag är ganska fin.


Bara för lust målade jag insidan svart och klädde även insidan av locket med linnetyget. Det som inte syns, men som ger den där lilla extra känslan av att någon har brytt sig, när man öppnar locket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg