måndag 18 juni 2018

Bergamo glenn strömberg

Boka Best Western Glen Allen nu Missa inte chansen, boka nu! Glenn har numera byggt upp sitt eget matmärke av pasta, olivolja och andra delikatesser från sitt nya hemland. Man lever väldigt bra här, säger han och tar.


Dock finns det ett stort urval av affärer och stadens fotbollsarena där hemma laget Atalanta spelar sina hemma matcher. Här hittar du allt från pasta till tiramisu. Strömberg bjuder på ostar från Italien.

Nu utökar vi sortimentet av ostar från produkter till ostar som är typiska för Italien. Klart jag känner till honom! Han spelade ju i vårt lag. Den har härjats och bränts i omgångar.


Eller firar och firar, han är inte så mycket för att fira sina födelsedagar. Jag firar aldrig när jag fyller år. Det är som en helt vanlig dag, i princip. Det var samma sak när jag fyllde och 50.


I stället tog han saken i egna händer och snackade med de missnöjda fansen.

De ville ha en syndabock. Kallade mig homosexuell och vandaliserade vårt hus om nätterna men jag gick ut och pratade med dem. IFK Göteborg, Atalanta and Benfica star. Player of the year in Sweden -85.


Utom när Glenns svärmor kommer på besök. Då tar hon över i köket på klassiskt italienskt vis. Hon säger bara jag kan mat. I egenskap av före detta spelare av högsta internationella klass. Då han är fotbollsexpert i Sveriges Television.


I rollen som förväntansfull gäst vid matbordet. TaylorMade Golf - Duration: 10:13. I en kollektion bestående av ett dressat herrmode med italienska influenser visar Glenn upp plagg så som blazrar, skjortor, byxor och shorts samt tröjor och accessoarer. Jag är riktigt nöjd med kollektionen och mitt absoluta favoritplagg är jeansskjortan.


I sin andra kokbok tar hans läsarna med på en resa genom Italiens alla regioner på jakt efter goda pizzor och pastor. Och hinner på vägen med lite fotbollsprat. Motto i livet Att ha så mycket fritid med familj och vänner som möjligt.


Det lagas allt från pasta med pesto till ugnsbakad pumpa. Hans fantastiska karriär förde honom från Göteborg, via Benfica i Portugal, till fotbollslaget Atalanta i Italien.

Stilsäkert, klassiskt, sportigt – och naturligtvis prisvärt, är ord som beskriver kollektionen. Città alta (den övre staden) och Città bassa (den nedre staden), vilka är sammanlänkade med en linbana och promenadvägar. Bergamo , som grundades år f.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg