måndag 1 april 2019

Niinis

Niinis

Jag har skurit mig på högra tummen och nu insett hur helsickes mycket man använder sin högra tumme egentligen. Ja men absolut hela hela tiden. Går jättebra, hoppa bara. Idag är det kladdkakans dag, detta är nog.


Vi sitter och äter frukost här. Ja vad säger ni om det va? Döbakat innebär oftast. Nina Hermansen heter jag som står bakom denna bloggen. Jag sitter och slöglor på Halv åtta hos mig.


Välkommen att ta del av. Idag när vi var och handla så fick han ju syn på nya Bergar´n. Han har redan en hemma men denna var yttepytte lite annorlunda. Det står en 95:a i sidan.


Den stora svenska bloggkatalogen Bloggportalen. Presentationer av tusentals bloggar, indelade efter ämnen, med. Såg precis ett roligt klipp på Niiinis blogg.


Du har väl inte missat att hon ska vara med i den stora höstsatsningen ”Hela Sverige Bakar. Karriär Politisk karriär. Jag köper gärna färsk laxsida, be dem skära bort skinnet i charken så är det klart. Lägg laxsidan i en smörad form, salta och peppra laxen. Dubbelt av det mesta just nu.


Niinis

Denna pin hittades av Sofie Broo. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. En böld är en ansamling av var i vävnaden.


Bölden kan ibland utvecklas till en liten kanal mellan ändtarmen och huden utanför ändtarmsöppningen, en så kallad. Indiska erbjuder en unik mix av mode och inredning till bra priser online och i butik. Fri frakt över 1kr Leverans 1-dagar Fri retur i butik. Nina Malmström heter jag, år och ursprungligen från Göteborg.


Efter sex år i Barcelona, ett par månader i Rom och ett år i Rio de Janeiro har jag nu flyttat. Valdistriktet röstar borgerligt. Bästa service, trevlig personal! Sätt ugnen på 1grader. Smält smöret i en kastrull och rör ner sockret.


Tillsätt resten av ingredienserna och blanda ihop allt till en slät smet. Hoppas du har en fin helg och är vid gott mod. Här har vi just vaknat.


Har huset fullt av små tjejer och alla är vi lika söndagssega. Så i helgen har mina tankar pendlat mellan att planera nya drömmar, fixa i stugan , jobba, ut och äta och fundera på om jag är allvarligt sjuk. Startsidan - De senaste nyheterna på arbetarbladet.


Lokala nyheter levererat av Mittmedia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg