måndag 23 april 2018

Tvillingsjäl attraktion

Tvillingsjäl attraktion

Den tredje sortens relation kännetecknas av att två själar attraheras till varandra av enbart karmiska skäl. Detta kan innebära svåra, ibland även dramatiska, men också nödvändiga relationer. För att vi skall kunna utvecklas på den andliga vägen och förtjäna vår tvillingsjäl måste vi först balansera vår karma.


Det finns flera tecken som uppstår under en tvillingsjäl kontakt och vi var eniga i ett tecken om åttan som evighetssymbol med Elisabet att denna återkommer under kontakten. Andra tecken är starka processer och energi som ökar, intressen som ändras och det hör ofta ihop med kundaliniresningar och stark attraktion. Ofta har man kontakt telepatiskt innan man möts och det finns ingen som helst tvekan om att man mött sin tvillingsjäl , för det bara vet man. Den som är ämnad att möta sin tvillingsjäl i detta livet, eller som har ett starkt minne av tidigare möten med vår tvillingsjäl , präglas hela livet av en känsla av att något fattas. Att möta sin själsvän eller tvillingsjäl brukar kännas som att hitta sin andra halva.


Man VET att det är rätt men blir ofta väldigt omtumlad av uppvaknandet, eftersom denna vänskap och attraktion kraftigt kommer att påverka ditt liv. De relationer som är karmiska känns igen på den starka attraktionen mellan själarna. För det mesta är det svåra relationer, med bråk och drama. Allt handlar om vår andliga utveckling och hur vi till sist förtjänar vår tvillingsjäl. Men bortom det sexuella kanske det inte finns så mycket mer.


Tvillingsjäl attraktion

En sådan fysisk attraktion kan vara svår att stå emot, ofta får den flamma upp och bränna ut sig. Men de som upplevt en passion brukar vittna om att man egentligen inte hade särskilt mycket gemensamt. Man hör ju ofta talas om begreppet tvillingsjäl men få vet vad det egentligen innebär.


Jag tycker själv att det är förvirrande så jag ska försöka reda ut begreppen här. I min esoteriska värld beskrivs det som att det finns någon där ute – inkarnerad eller inte – som är den andra halvan av dig. Vad är en tvillingsjäl ? Det var min tvillingsjäl som började att säga det, jag hade känt det från start men hade inget uttryck för det. När jag läser vad det innebär så har jag drygt mån erfarenhet så när jag läser så är jag så chockad. Min tvillingsjäl och jag är perfekta för varandra.


Därom tvistar man – ordet kan alltså betyda lite olika beroende på vem man frågar och om man googlar eller tar sig en titt på så finns det ett rikt och brokigt utbud av människor som marknadsför sin version och vision – det har blivit populärare än någonsin att ha en tvillingsjäl. Min drömpartner och jag älskar varandra och lär oss av varandra. Jag älskar känslan av min tvillingsjäls kärlek.


Din tvillingsjäl kommer få dig att blomstra och bli ditt bästa och vackraste jag. Det finns inga behov av ägande för man vet att man hör ihop men ett band som aldrig kan brytas. I tvillingsjälarnas relation är rädslan deras största fiende.


Tvillingsjälar som är i ofas. Hej Daniella, ni kan vara twin flames fast relationen inte är sexuell. Det som avgör är känslan inom er, mer än de yttre likheterna, samt en stark dragningskraft. Min karmiska relation var en kille som jag kände en stark attraktion till - han såg bra ut, men det var inte det jag föll för primärt. Jag blev bara pladaskt kär i honom när jag såg honom och ville träffa honom hela tiden och hela han gjorde hela mitt inre att dansa, han gjorde mig glad och livet fick för första gången en riktig mening.


Kroppsspråk tecken attraktioner : Blickar bakåt och framå Om kroppsspråk och mimik, största sannolikhet faller både axlar och hållning ihop och det är betydligt svårare att hålla huvudet rakt och blicken skarp Hans kroppsspråk är så jag förstår så handlar denna tråd om några av er träffat er tvillingsjäl eller om det ni. Ett bergsäkert tecken på manlig attraktion innebär att placera händerna på hans höfter som han står Något som är gemensamt för hur vi män och kvinnor visar på attraktion är via vårt kroppsspråk är de öppna gesterna. När en kvinna visar upp något som är. Det är en total samhörighet mellan er.


Denna person är oerhört lik dig på alla vis, i klädstil , rörelser,tankar. En tvillingsjäl kan vara en vän, en granne,ditt barn och behöver inte vara en partner. Föreläsare, författare, coach och grundade av Good News Magazine.


Utsågs till Årets glädjespridare i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg