fredag 29 mars 2019

Till mina barnbarn bok

Bokus - Köp böckerna billigare - Aktuella erbjudanden! Får man skämma bort barnbarnet ? Varför får jag inte träffa mitt barnbarn oftare, jag längtar ju hela tiden? Jag vill inte vara barnvakt, vågar jag säga det?


Köp dina böcker hos Bokus - Nya erbjudanden varje vecka!

Köp Farmors bok : minnen till mitt barnbarn av Lena Amurén på Bokus. Fraktfritt över 1kr Alltid bra. Boken har st läsarrecensioner. Köp boken Farfars bok : minnen till mitt barnbarn hos oss!


Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge). Byt surfläge för att kunna lägga artiklar i varukorgen. Jag tänkte köpa en fyll-i- bok till mina föräldrar, som de sen få ge tillbaka till mina barn.


Jag har hittat några sådana böcker , men tänkte höra om det är någon som har någon sån bok och kan rekommendera den.

Till mina barnbarn : Skriv en bok om ditt liv. Vi har frgorna - dina svar blir en fin bok. En skatt för framtiden. Skickas inom 2-vardagar. Skrev en likadan bok till mitt äldsta barnbarn och vill nu att även mina andra barnbarn ska få en likadan.


För mig passade det bra, men den är inte från farmor och farfar utan bara från, i mitt fall, farmor. I bland har det varit för lite plats att skriv, men det får man lösa på annat sätt. En gåva för framtiden till ditt barnbarn ! I boken Brev till mitt barnbarn kan du som mor- eller farförälder skriva brev till ditt barnbarn som ska öppnas i framtiden.


Dela med dig av erfarenheter, berättelser om familjen, dina bästa minnen, livsråd och tankar om framtiden. Hos oss hittar du roliga, intressanta och söta present- och fyll-i- böcker. Fyll-i- böckerna passar dig som vill ge bort en personlig present. Nej, jag tänkte mig i så fall att den boken skulle bli en lite kul grej bara, en vid-sidan-om-present typ till dom båda.


Nu kan de yngre i släkten få sin önskan uppfylld! Att dela med sig av sina minnen är en alldeles speciell gåva. I den här boken kan mormor och morfar eller farmor och farfar skriva ner sina minnen, upplevelser och tankar och se till att de förs vidare till barn och barnbarn !

Berätta om barndomen, skolan, ungdomen och vuxenlivet! I den här boken kan farmor och farfar eller mormor och morfar skriva ner sina minnen, upplevelser och tankar och se till att de förs vidare till barn och barnbarn ! Materialet kan förstås bindas in vackert och bli till en bok som man kan ge till anhöriga. Och visst kan man säga att boken också är en gåva till mina barnbarn , säger Christina varmt. Apropå gåvor så ska hennes bror kungen få den i present på sin 70-årsdag. När jag frågar om han engagerat sig i arbetet med boken skakar hon på huvudet, inte alls.


Men jag tror att han kommer att uppskatta den! Mina vänner- bok gratis - skriv ut, fyll i och skapa en bok med dina vänner, Tips och idéer på aktiviteter för hela familjen, kul pysselbla lekar och spel på olika teman för barn, och värdefull kunskap för föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg