torsdag 26 juli 2018

Jestem samotna po 50

Też jestem samotna i coraz gorzej to znoszę. Do -tki brakuje mi lat. Mieszkam od lat w nowym mieście i cały czas szukam nowych znajomości ale nie jest to proste.


Nie mam już pomysłu na zawarcie bliskiej znajomości. Był juz internet, jęz angielski, praca i ciągle nic.

Witam, jestem dojrzałą kobietą, wdową i chciałabym dać ogłoszenie w ogłoszenia kobiet. Samotność po -tym roku życia. Kiedy samotna jest trzydziestolatka, wszyscy się temu dziwią, ale uważają, że „jeszcze sobie kogoś znajdzie”. Gdy partnera nie ma czterdziestolatek - „jeszcze zdąży ułożyć sobie życie”.


A osoba po pięćdziesiątym czy sześćdziesiątym roku życia? SAMOTNE I SAMOTNI - PO -TCE Zaloguj. Ja też jestem i mam nadzieje że ktoś do nas dołączy.


Od niedawna mieszkam w zupełnie nowym miejscu.

Skoro jestem taka fajna, dlaczego jestem samotna ? Po czym rozpoznać dobrego partnera? Jako mała dziewczynka nie śniłam o ślubie, dzieciach i tego typu kwestiach, mimo, że później zdarzyły się różne sytuacje, jakieś dziecko, jacyś faceci po drodze. Po rozwodzie (alkoholik) wiele lat żyłam sama, wychowywałam córkę. Oczywiście, że można żyć samemu ale dosyć smutne jest takie życie. Wiem, w związku też można czuć się samotnym gdy nie ma porozumienia, przyjaźni, zgody.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy.


Tutaj chyba mi się podoba, mimo iż (jak się wydaje) nie wszyscy są z mojego przedziału wiekowego. Jestem samotna szukam samotnych po 60-tce - Netkobiety. Niestety nasi rówieśnicy, tylko niektórzy posługują się wprawnie tym narzędziem. Jak wiadomo samotnych kobiet po - tce jest coraz więcej i choć większość z nich wyrzuciła swoich mężów na zbity pysk z domu z różnych powodów, to i tak większość z nich, nie zamierza resztę swojego życia spędzić samotnie.


Jak wielu jest samotnych mężczyzn, tak liczną. Tytuł wątku należy chyba rozumieć tak że ci poszukiwani mają być po -tce poszukujący nie. Trzymajcie sie latki ,nie dajcie sie niech nikt Wam nie wmowi, ze nie macie szans.

Trzeci sam nie wiedział czego chce i któregoś dnia po prostu zniknął, zostawiając kobietę z białą suknią u krawcowej. Spotyka facetów, i owszem. Ja jestem samotna i jestem po -tce ale jakoś nie tracę werwy i cały czas posiadam ogromną ochotę na seks.


Bardzo często wchodzę na mynago. Mój mąż już starszy ode mnie i inestety nie zawsze ma ochotę, dlatego muszę sobie radzić sama. Małżeństwo a potem no trudno to nazwać związkiem raczej odskocznia od codzienności nie wyszło no cóż ale zostaliśmy przyjaciółmi co rzadko się zdarza ale jest możliwe.


Dzieci tez już po woli się usamodzielniają.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg