torsdag 11 februari 2016

Hur ser mens ut i trosan

När jag torkar mig på papper ser det helt vitt ut , men när det har torkat lite i trosan blir det lite gult i färgen. Sen blir det mer brandgult en vecka innan mens. Ja jaaa, nu ska jag nog sluta analysera mina trosor ! Om din man sprutade i dina trosor - FamiljeLiv.


Hur ser vanliga flytningar ut i trosan? Hur den ser ut i svarta trosor är svårt för mig att säga, och den kan som jag skrivit tidigare se helt olika ut från person till person.

Om en är osäker på om det är mens i ett par svarta trosor kan en t. Det låter ju bra, men hur fungerar dessa mirakeltrosor egentligen? Trosa och ser att det finns de som inte respektera att det står p-platser men st har brett ut sig för att kunna lägga ut mattor och ställt ut stolar (hamnen). Vi frågade en husbils ägare i östra hamnen om de kunde flytta i hop sig så vi kunde få plats, för mellan husbilarna fanns det nästa utrymme för en husbil mellan en del.


För att du ska kunna bo kvar hemma när du behöver hjälp och omsorg kan du få stöd från kommunens hemtjänst. Den hjälp du får är individuell och det är därför svårt att exakt ange hur den ser ut , men det kan handla om personlig omvårdna inköp, matlagning och trygghetslarm. Binda Först tar du ut bindan ur paketet.


När du vecklat ut den så ska du ta bort skyddspappret som finns underst på bindan, då kommer klisterremsorna fram. Sätt fast bindan, med klistret nedåt, i dina trosor.

Se till att bindan sitter mitt i trosan så att din mens kan hamna i bindan och inte utanför. Väggarna inne i slidan ser ut som ett dragspel med massor av små veck på tvären. När du blir kåt rätas vecken ut , slidväggarna skiljs åt och slidan blir större. Slidväggen ser ut och känns som insidan av munnen.


Slidans yttersta del är känsligast och kallas för förgården. Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. Vi har samlat många år av kunskap och publicerar nu detta för alla att ta del av. Märkligt att jag som alltid krävt spänstiga trosor klafsar runt i dessa sladderbrallor :-) Nu börjar de vanliga klämma för hårt och nu återstår bara sladdervarianten. Har kollat på mammatrosor på HM men de ser ju jättestora ut ! Som gördlar i storlek 46.


Dessutom trivs jag bäst i string. Men hur länge varar de då? Ilsknar till men ångrar sig – i direktsändning. Kommer en kvinna på 70kg kunna ha dessa på sig? Utan trosor under - Hur vanligt är det?


Jag tycker det är urläcker när hustrun ibland har kjol och hon går utan trosor under. Säg att ni har ett väldigt bra förhållande. Hjälps åt och alla punkter stämmer för er. Hur skulle du känna om det visade sig att din man någon gång ibland när han är ensam hemma runkade och la satsen i ett par av dina trosor ?

Denna bilden ville inte alls vända sig på rätt håll men ja ni ser. Ett stycke sköna trosor modell sitter som en smäck. Vill man ha trosresår i benöppningarna har man det istället.


Det bästa är att man kan göra precis hur man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg