fredag 5 juli 2019

Tack för den här tiden på jobbet kort

Skapa enkla, fina tackkort online. Tack för en trevlig fest! Hjärtligt tack för all uppvaktning på min födelsedag! Vi tackar för grattis och stämning god!


Ni gav oss alla en minnesrik dag med glädje och känslor av alla dess slag! Jag blir utmanad på jobbet och har väldigt varierande arbetsuppgifter och arbetsmiljöer.

Det alltid händer något kul på jobbet eller med kollegorna även efter arbetstid. Jag helt enkelt har väldigt kul på jobbet ! Då säger jag tack för mig och tack för den här tiden. Vykort i Aformat 1x 1mm. Mängdrabatt räknas på summan Akort och presenteras i varukorgen.


De ska få blommor med kort på. Jag önskar få ett bra tips om vad man kan skriva på kortet. Tycker att tack för den här tiden låter för kort.


Skulle gärna vilja ha ett lite mer positivt förslag, dock utan att det blir för personligt.

Jag hoppas detta är ett aprilskämt – det låter lite för bra för att vara sant, om inte är det så tackar jag dig för alla böcker och inlägg och önskar jag dig all lycka till med ditt fortsatta äventyr! Det har varit en fröjd att få jobba med er under mina år här på Liberala Kvinnor. Min sista dag – tack för den här tiden.


Allt gott på vägen önskar jag er och allt gott önskar jag faktiskt också mig själv! Säg tack på olika språk. Här hittar du en lista över vad tack heter på olika språk. Osjälviskhet är karismahöjande.


Ska du avslutningstala? Ramla inte i egofällan, prata inte för mycket om dig själv. Läs ett tacktal som inledningsvis innehöll ordet ‘jag’ gånger samt en omskriven version med endast fyra jag. När det nu är dags för mig att gå vidare mot nya utmaningar önskar jag alla er läsare att ni ska mötas av en sådan värme på era arbetsplatser som jag beskriver i början av denna ledare.


Här är en av mina dikter som också finns tryckt på kort och den får gärna citeras om mitt namn finns med som författare. Dikten är egentligen tänkt till någon som slutar på ett jobb , till exempel, men den kan ju även användas när man själv är den som lämnar. Många vackra designs som du enkelt kan personalisera. Stor tack för uppvaktningen på min student!


Hälsningar från Olle Johannes! Så generöst, härligt, kul och sent (!) det blev senast. Stort tack för århundradets bästa 30-årsskiva.


Min morfar sa en gång till mig när jag var en liten flicka och var inne i en mycket rolig lek på gården med min bästis: ”Mia, kom in nu, du ska sluta leka när det är som roligast”.

Bullshit, tänkte jag då. Häromdagen gick jag igenom arkivet för ETC Stockholm till den årssammanfattning som finns ett par sidor fram i denna tidning. Det var med dubbla känslor av stolhet och vemod. Ett superstort tack för den här tiden , kära läsare.


Vi syns och hörs i framtiden på andra sätt. Så länge önskar jag dig all lycka med företaget och som jag brukar säga: kör så det ryker! Ingredienser för personer Gör så här 1. Låt den bli lite mjuk. Dagen då hen träffar den rätte kommer du känna dig som en otroligt stor del av det här.


Då vet du att torrschampoo, läppstift och hårspray finns tillgängligt på din kollegas skrivbord. Ta vara på tiden med Daniel för ett tu tre är han stor och står på egna ben. Alla ni gulliga tjejer inne i F-klassen, Linda,Mia, Gunnel, Liselott och Cissi som aldrig tappat hoppet. Ni är morgondagens hjältar.


J tack för alla olika dialekter vi pratat på genom dessa år. Jag ska skriva ett kort till en person som går i pension, men vad skriver man? Lycka till passar väl inte i detta sammanhang?


Söker efter en passande fras. Ett tack för en studentuppvaktning, det blir mer personligt om tacket innehåller ett kort på studenten. Presentutdelning tenderar att ta tid , det ska tittas, ropas tack osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg