måndag 6 mars 2017

Snusfri app

Du erbjuds även sätta egna mål som t. Denna app hjälper dig hålla koll på hur lång tid du varit utan snus och hur mycket pengar du sparat. Stabil och lättanvänd app. Bra app för att hålla koll på när du slutade snusa och kan kanske till och med motiverar dig att sluta.


Jag provade appen i undersökningssyfte och klickade mig in på fliken hälsa.

Här finns ett arsenal av skadeeffekter som snus (tydligen) har. Allt ifrån stroke till hjärtinfarkt. Få en effektiv hypnos som hjälper dig med att sluta snusa redan i dag.


En super bra app Funkar stabilt, många händiga, motiverande och vettiga tips. Den hjälpte mig genom att ge mig bra mindfulnessövningar för att hantera abstinens och har hjälpt mig sätta sparmål. Råd och stöd förbättrar möjligheterna att bli snusfri.


Du kan få råd och stöd hos Sluta-röka-linjen.

Där finns erfarna tobaksavvänjare som hjälper dig kostnadsfritt. App release that improves performance, provides several new options. Med denna app kan du få den motivation som behövs. För varje sekund som går räknar bland annat appen ut hur mycket pengar du skulle ha spenderat på snus under den tid du gått snusfri ! Appen kräver inloggning, detta för att kunna vara flera använder på samma enhet. Ger dig en överskådlig bild över ti pengar och hur mycket snus du hållit upp ifrån.


ANTECKNINGSBOK “Att sluta är enkelt det svåra är att inte börja om igen” – Anonym. Snusfri app has been update to version 3. Min morot är att jag vill skaffa barn, och ska jag bli gravid ska jag vara snusfri. Om man tror att man ska spara pengar och samtidigt använda onico, då har man fel.


Massor av tips, råd och erfarenheter om att sluta snusa. Ett stort forum där före detta snusare kan utbyta erfarenheter och diskutera. Varit snusfri sedan lördags (dagar), då jag vaknade upp efter en bamsefylla och insåg att dagen skulle bli ett helvete, så bestämde mig rätt och slätt att nu får det vara nog. Effekterna av detta har dock gjort mig grinig, okoncentrerad men framförallt jävligt less och opepp på det mesta. Har du svårt att sluta snusa?


AlkoSmart blir en gratis app med reklam.

Om du har en aktiv prenumeration kan du välja att fortsätta ha den för att slippa se reklamen. Detta var den första appen jag tänkte göra. Jag pratade ihop mig med en bardomsvän som också arbetar med att utveckla programvara.


Vi landade i ett koncept där vi såg att det fanns ett behov, en app som i all sin enkelhet ska hjälpa användaren hitta till sin nya frisörsalong. Barbro Holm Ladda ner Fimpa dig fri! Barbro Holm Ivarsson Med den här metoden, som är enkel, rolig och praktisk, är det faktiskt möjligt att bli rök- och snusfri på bara åtta veckor. Det var länge sedan nu. Boken bygger på tekniker från motiverande.


Antalet appar inom kategorin hälsa och fitness är många och utbudet har exploderat de senaste åren. Rökfri ger dagliga tips och råd till dig som vill sluta röka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg