fredag 17 november 2017

Mina sidor telenor

Med våra självbetjäningstjänster blir det enkelt att få överblick och administrera dina abonnemang hos oss. Du hittar verktygen direkt på webben, tillgängliga. Välkommen till Telenor Företags Kundservice.


Här hittar du svar på frågor som rör ditt företagsabonnemang, din mobiltelefon, ditt bredban aktuell. Det gäller både dig som är kund hos Telenor sedan tidigare och dig som. Allt du behöver inom mobiltelefoni, bredban tv och hemtelefoni. Mitt Telenor -appen ger dig full koll på dina privata mobilabonnemang.


Få mer mobilsurf eller snabbare bredband när du samlar mobil och bredband hos oss. På Telenor Kundpanel använder vi cookies för att höja användarupplevelsen. Vi använder cookies på forsakringskassan.


Mina sidor telenor

Som inloggad kan du lämna dina synpunkter och förslag via knappen Tyck till. Vi vill förenkla för dig som hyresgäst genom att samla dina uppgifter på ett och samma ställe som du kan komma åt när du behöver. Oavsett tid på dygnet. Spara tid genom att göra dina fakturaärenden dygnet runt på Mitt Telia. Mina sidor för ADSL-kunder.


Telinet Energi erbjuder enkla och billiga elprodukter. Informeras tidigare login har stängts. Vi arbetar på att ta fram en ny och bättre lösning för att hantera lösenord till din e-post.


Mina sidor telenor

The password is the same as before. Den här webbplatsen behöver lagra så kallade kakor (cookies) på din dator för att fungera. De finns två typer av kakor.


För att bli medlem i Telenor Kundpanel fyller du i registreringsformuläret som du hittar genom att klicka på registreringsknappen på botten av denna sida. Det kostar inget att vara med i vår kundpanel, du väljer själv hur ofta du vill delta i undersökningar och du kan när som helst avsluta din medverkan. Beställ fast och mobilt bredban mobiltelefoni, fast telefoni och digital-tv från Telia. Här ser du också ditt kontoutdrag, avier och årsbesked med mera. Skapade ett konto åt pappa för jag skulle ta reda på hur mycket datatrafik vi förbrukar, men jag hittar alltså ingen information om detta.


Mina sidor telenor

Har du fått ett brev från oss? Vi finns här för att svara på dina frågor och funderingar. Logga in med mobilt BankID Ange ditt personnummer.


Mingla är en mobiloperatör som inriktar sig mot både privatpersoner och företag. Vi erbjuder telefoni och bredbandstjänster. Här kan du också följa din elanvändning och få statistik över den, se fakturor och avtal, göra flyttanmälan och hantera kundärenden hos oss. Planeringsdokumenten har fått nytt innehåll och utseende - Planera med mina sidor.


Telenor företag appen ger dig överblick och kontroll över ditt företagsabonnemang och användande. Till exempel fungerar inte fullmakterna. I så fall klickar du på REGISTRERA DIG och fyller i. På mina sidor kan du: Följa din elanvändning, per år eller måna eller till och med för varje enskild timme om du har ett abonnemang med timmätning. Du loggar in med Bank-id eller mobilt Bank-id. Du kan även göra vissa ändringar i dina försäkringar.


Om du inte betalar en faktura senast vid förfallodatumet, kan företaget du är skyldig pengar lämna över skulden till ett. Com Hem ger dig kompletta tjänster för bredban tv och mobiltelefoni. Med allt på samma faktura och en kundservice när du har frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg