onsdag 14 december 2016

Gå ner 10 kg snabbt

Förutom de kilon du vill bli av med! Vi garanterar viktnedgång med våra metoder. Läs mer om vår garanti och se vårt löfte här! Itrims viktminskningsprogram.


Medlemskap utan bindningstider. Gå ned eller upp i vikt enklare med rätt kosttillskott - du hittar dem här.

Sveriges bästa utbud av produkter för viktnedgång. Med rätt produkter är det enklare att gå ner i vikt och att hålla dieten! I hennes bok beskriver hon ett antal beprövade strategier för hur du kan gå ner kilo på veckor.


Annons Genom att äta medvetet, välja hälsosam mat som gör dig yngre, minska stressen, stoppa känsloätandet och träna så att du stärker musklerna som bränner kalorier dygnet runt får du den starka kropp och det lugna sinne du vill ha. Att det finns ett par blåbär i pajen gör den inte per automatik nyttig. Det är fortfarande en socker- och kaloribomb som kommer sätta sig direkt på mage, lår och rumpa. Och för att gå ner i vikt behöver du göra av med mer energi än vad du stoppar i dig.


Här är konkreta tips som gör dig både mättare och lättare. Följ dem och gå ned kg på 4–månader – utan att du behöver svälta.

Träna samtidigt lite extra – och gå ned lika mycket på halva tiden. Gå ner i vikt snabbt och enkelt – fotobevis. Varje morgon tog jag ett kort på mig själv i spegeln. Här bjuder jag på lite nakenbilder av mig själv på bloggen för första och förmodligen sista gången. Den här veckan har jag gått ner mina sista 2. Det är så att jag under det senaste året gått ner kg med hjälp av LCHF och trivs väldigt bra med den dieten, nu har jag ungefär kg kvar och därför går jag inte ner så mycket så snabbt längre.


Det tyckte jag gick fort, dessutom är det jätteroligt! Att minska så mycket i vikt på en så kort stund leder lätt till jojo-bantning som oftast resulterar att man går upp dessa kg plus några till. Att göra en kickstart kan hjälpa dig att snabbt gå ner i vikt. Metoden kan passa oavsett om du bara vill bli av med några kilon eller om du har en rejäl övervikt.


En kickstart kan se ut på olika sätt, men generellt innebär det en kortare period då du äter mindre eller mer begränsat än vanligt. Ja, med den här kickstartsmenyn kan du snabbt tappa 2–kilo. Kolla in Ulrika Davidssons recept här nedan!


Det är enkelt, snabbt och garanterat säkert att gå ner i vikt med den nya 2-veckors fettbrännardieten. Upp till kg kan du rasa. Kan man då gå ner kg på veckor med denna metod? Jag tror själv att två veckor är lite väl lite tid att gå ner kg på, men det är säkert inte omöjligt. Jag vågar bara inte lova det, då jag inte vill lura någon att tro på något som jag själv inte med 1 säkerhet kan säga är sant.


Hur det än var fortsatte Jenny dock att gå ner i vikt utan att tänka på det, så i mål kom hon.

Berätta, hur mycket har du gått ner ? Svårast har varit sötsuget och lättast att lära sig att äta rätt, då mobilappen hela tiden har hållit koll åt mig. Jag har också försökt hålla delmålen hela. De kanske har fullt upp med att själva gå ner kg ? Vill gå ner -kg innan graviditet, någon mer? Vill du impa på de gamla klasskompisarna? Men det är fullt möjligt att gå ner drygt kilo i veckan och ändå bibehålla en god.


Låter det som taget från löpsedeln på en kvällstidning ? JA det gör det -MEN det går faktiskt. Börjar DU idag så kan DU vara kilo lättare till sommaren. Jag bloggade om Christian och Hans för månad sedan – läs mer här. Då hade Christian gått ner kg och Hans hade tappat kg.


Vad roligt att jag kunde få dig att ändra din syn, om än lite. Visst vore det helt underbart att gå ner 8kg, men ska man gå ner 8kg i fett är det oerhört svårt om inte nästan omöjligt. Det är jätteviktigt att man inte stressar fram en viktnedgång, hur gärna man än vill gå ner i vikt och det snabbt. Jag gick ner kg på dagar och tänker tala om för er hur.


MEN tänk på att detta inte är någonting som du ska fortsätta med. Men om du snabbt vill gå ner i vikt för att komma i bikinin eller vad det nu kan vara -så är det ju perfekt. Det är även en bra start mot ett nyttigare liv.


Guide dig till metoder som kan hjälpa dig att gå ner kilo på veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg