fredag 2 december 2016

Mitt office konto

Mitt office konto

Over 10Worldwide Offices. Vi hjälper dig jämföra pris på produkter och återförsäljare inom datorprodukter. Om du har loggat in med ett arbets-eller skol konto kommer du till sidan mitt konto för din organisation.


Här kan du: Inaktivera installationer på enheter som du inte längre behöver. Samarbeta kostnadsfritt med onlineversioner av Microsoft Wor PowerPoint, Excel och OneNote. Spara dokument, kalkylblad och presentationer online i OneDrive. Det konto som du använder i Office kan vara ett nytt eller befintligt Microsoft- konto eller ett konto som du tilldelats på arbetet eller i skolan. Många personer har båda sorterna.


När du loggar in på ditt Microsoft- konto får du ett åtkomstpass till Microsofts tjänster. Med Microsoft- kontot kan du hantera allt från en plats. Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser.


Mitt office konto

Genom att fortsätta navigera på webbplatsen godkänner du denna användning. Mitt office-konto har löpt ut. Jag har fått information att jag kan aktivera det före 23. Ta bort microsoft komto från PC - Microsoft.


Jag kommer inte ihåg min Microsoft- konto. Hur kopplar jag mitt konto till Office ? När du kopplar ett Microsoft- konto eller arbets- eller skolkonto till Office kan Microsoft verifiera att du har en äkta Office -licens. Hur du kopplar ditt konto till Office -produkten beror på Office -produkten och hur du fick den. Kontot du har kopplat med dinOffice för hemmet produkt har samma e-postadress som du använde när du köpte eller aktiverade Office första gången, eller den som du använder för att logga in på och installera Office från din kontoportal.


Mitt office konto

Få tillgång till alla favoritprodukter och -tjänster från Microsoft genom en enda inloggning. Med ett användarnamn och lösenord når du alla filer, foton, personer och annat viktigt innehåll, från Office och Windows till Xbox och Skype. Vill du installera Office 3Home till dig själv på en annan enhet? Du behöver inte dela din Office 3Home-prenumeration med dig själv för att installera den på en annan enhet.


Du behöver bara logga in på ditt Microsoft- konto , sidan Installationer på den dator som du vill installera på och välja Installera Office. Läs gärna följande artiklar också innan du tar bort ditt konto : Avsluta ditt Outlook. Kan jag använda Skype utan mitt Microsoft- konto ? Vet du inte om du har Office 3Home, Personal eller University? Du kan ta reda på vilken tjänst du har utifrån den e-postadress och det lösenord du loggar in med. Om du till exempel använder ditt outlook.


Vad händer om jag fortfarande inte kan återställa inloggningen till mitt konto ? Vi vet att i några fall, är stegen ovan inte är tillräckliga för att hjälpa dig återfå tillgång till ditt konto. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare. Du når oss via vårat e-postformulär. När du skapat ett nytt konto , hamnar ditt Microsoftkonto under rubriken: andra konton du använder. Nu kan du ta bort ditt Microsoftkonto här, du klickar på kontot och får fram detta.


Din arbetsgivare kan sedan ändra namnet och lösenordet eller använda sitt eget Microsoftkonto. Ifall du skapat ett helt nytt konto och vill ta bort ett gammalt så kan du följa stegen i denna artikel för att stänga det helt och hållet. Välj Avsluta mitt konto och följ anvisningarna för att logga in. Kontrollera att Microsoft- kontot du vill avsluta visas på sidan och klicka sedan på Nästa. Läs igenom listan och klicka på kryssrutorna för att bekräfta att du har läst varje punkt.


I listrutan Välj ett skäl väljer du orsaken till att du avslutar kontot. Det extra lagringsutrymmet används på det OneDrive- konto som är kopplat till det Microsoft- konto som har använts till att skapa Office 365-prenumerationen. För Office 3Home är lagringsutrymmet knutet till de Microsoft- konton för de medlemmar i hushållet som har lagts till i prenumerationen.


Om du använde kontot för att skicka e-post, be någon du skickade ett mail till kolla vilken adress meddelandet kom från. Om den gör det, kan du logga ut och på inloggningsskärmen visas din Microsoft- konto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg